Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیدین رحمانی ظهر سه شنبه در جلسه طرح جامع محرومیت زدایی استان با بیان اینکه امسال طرح‌های بالای بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی به اتمام و بهره برداری می‌رسد افزود: ۵۱۶ طرح نیمه تمام در استان داریم که طی دو سال آینده به بهره برداری خواهند رسید و ۴۰۰ طرح عمرانی آمادگی اتمام در سال جاری را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امسال رویکرد دولت در پروژه‌های عمرانی اتمام و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی قابل توجه است افزود: تلاش داریم طرح‌های عمرانی در دست اجرای آذربایجان‌غربی به درستی شناسایی و مشکلات و موانع این طرح‌ها نیز احصا شود.

رحمانی با بیان اینکه قطعاً در این صورت قیمت تمام شده طرح‌ها بسیار کمتر از دیگر طرح‌ها خواهد بود چرا که بدون نگاه سود آوری به این موضوع نگاه می‌شود اضافه کرد: تکمیل به موقع پروژه‌های نیمه تمام باعث جلوگیری از هدر رفت منابع و جلب اعتماد عمومی می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این نشست با بیا اینکه ۳۵۰۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی در دو سال گذشته در استان اجرا و به بهره برداری رسیده است افزود: مقرون به صرفه بودن و اتمام به موقع طرح‌ها را از جمله ویژگی‌های اصلی طرح‌های اجرایی شده توسط بسیج سازندگی است.

سردار حبیب شهسواری با بیان اینکه امسال ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان هزینه می‌شود که بخش قابل توجه این اعتبار در حوزه عمرانی خواهد بود افزود: در یک اقدام جهادی بسیج سازندگی استان ۵۰۰ واحد خانه محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره را که در مناطق صعب العبور است بر عهده گرفته است.

وی تصریح کرد: همانند سال‌های گذشته که در خدمت مردم محروم استان بوده‌ایم برنامه ریزی های مختلفی برای سال ۹۹ کرده‌ایم که در راستای کمک به احداث خانه‌های محرومین، توسعه روستاهای محروم مرزی، روستاهای نیازمند در حوزه آب رسانی، مدرسه سازی، بهداشت و درمان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پنج محور اصلی درون زایی اقتصاد، برون نگری اقتصاد، عدالت بنیان بودن، مردمی بودن و دانش بنیان بودن آن مورد نظر قرار گرفته است.

ناصر حضرتی همچنین اعلام آمادگی کرد تا با معرفی برخی از طرح‌های عمرانی و سازندگی دستگاه‌های اجرایی استان به بسیج سازندگی این همکاری قوت بخشیده شود.

کد خبر 4985442

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی محرومیت زدایی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی مسکن آذربایجان غربی بسیج سازندگی نیمه تمام طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ برگزاری جشنواره فجر معماری از امسال

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه امروز مدیران وزارت ارشاد با معماران در ساختمان وزارتخانه اظهار کرد: جشنواره معماری فجر، امسال به جشنواره‌های دیگر فجر افزوده می‌شود.

وی افزود: سند ملی معماری امروز تحویل شورای عالی انقلاب فرهنگی شد که تحولات بزرگی را رقم خواهد زد.

اسماعیلی همچنین درخصوص طرح ویژه وزارت ارشاد عنوان کرد: دهه فجر ساخت بنای آسمانه هنر ایران آغاز می‌شود، که برای این طرح بنای ده هزار متری با مجموعه زیربنایی ۱۲۰هزار متری پیش بینی شده است.

همچنین ایجاد دبیرخانه هنر معماری و حکم دکتر محمدخوانی هم امروز ارایه شد، این دبیرخانه امسال شروع بکار خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ برگزاری جشنواره فجر معماری از امسال
  • افتتاح دهها طرح عمرانی در منطقه ۲ تهران
  • بودجه شهرداری‌های خراسان جنوبی امسال ۲۳۰۰ میلیارد تومان است