Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@10:13:53 GMT

تام هنکس به صورت رسمی شهروند یونان شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۱۱۹۱

تام هنکس به صورت رسمی شهروند یونان شد

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، پس از آن که «تام هنکس» نقش مهمی در افزایش آگاهی درباره آتش سوزی های سال ۲۰۱۸ در مناطقی در نزدیکی شهر آتن داشت و موجب نجات جان بیش از ۱۰۰ نفر شد، مقامات کشور یونان نیز به این بازیگر هالیوودی به همراه همسرش «ریتا ویسلون» و فرزندانشان نشان شهروندی افتخاری این کشور را اعطاء کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات کشور یونان سال گذشته از اعطای شهروندی افتخاری به «تام هنکس» بازیگر برنده اسکار و خانواده اش خبر داده بودند و آنها اخیرا به صورت رسمی با دریافت پاسپورت این کشور به صورت رسمی شهروند این کشور محسوب می شوند.

وزیر کشور یونان نیز سال گذشته در بیانیه‌ای از نقش «تام هنکس» در آتش سوزی‌های یونان و کمک به مردم آن منطقه از طریق رسانه‌ای کردن این موضوع قدردانی کرده بود.

«هنکس» که اغلب تعطیلات خود را در کشور یونان سپری می کند، مالک خانه ای در جزیره آنتیپاروس این کشور هست. او به همراه همسرش تاکنون تهیه کنندگی چند فیلم را درباره کشور یونان نیز بر عهده داشته و همواره به تمجید از این کشور و مردمان آن می پردازد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حزب الله وام حمایتی مستاجران محمود شایان کمیسیون ماده 100 توسیلیزومب تام هنکس یونان بازیگر هالیوودی حزب الله وام حمایتی مستاجران محمود شایان کمیسیون ماده 100 توسیلیزومب کشور یونان تام هنکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد

به گزارش "ورزش‌سه"، مصاف سپاهان و نساجی در حالی با تساوی بدون گل در ورزشگاه نقش جهان به پایان رسید که با وجود استقبال کم هواداران اصفهانی از این مسابقه، در طول مسابقه شاهد شعارهای زیادی از سوی آنها بودیم.

نوک پیکان این شعارها علاوه بر اعضای هیئت مدیره باشگاه، بازیکنان و کادر فنی تیم خودی، طبق ادعای کمیته انضباطی مقامات رسمی و غیررسمی بازی برگزاری مسابقه را نیز هدف گرفته و به همین دلیل حکمی به این شرح علیه باشگاه سپاهان به دلیل رفتار هوادارانش صادر شده است:« باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیر رسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.»

این حکم در حالی علیه باشگاه سپاهان صادر شده که طی هفته‌های اخیر همواره بازی‌های این تیم در ورزشگاه نقش جهان با حواشی مشابهی همراه بوده و کمیته انضباطی نیز برخلاف رویه گذشته که اقدام به محروم کردن تماشاگران می‌کرد، در روش جدید در نظر گرفتن جریمه مالی برای باشگاه را در پیش گرفته است.

دیگر خبرها

  • آسمان این شهر نارنجی شد
  • (تصاویر) طوفان نارنجی آتن را بلعید!
  • آسمان این شهر نارنجی شد/ عکس
  • فیلم| استقبال رسمی مقامات سریلانکا از رییس جمهور
  • فیلم/ استقبال رسمی مقامات سریلانکا از رییس جمهور
  • استقبال رسمی مقامات سریلانکا از رییس جمهور
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی