Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمد حمیدی، روز سه شنبه در مراسم رونمایی از پوستر دومین مسابقه کتابخوانی به مناسبت روز تبریز، با اشاره به الزامات توسعه، از فرهنگ کتابخوانی به عنوان یک ضرورت نام برد و افزود: جوامع توسعه یافته سرمایه گذاری مستمری بر روی مساله کتاب و کتابخوانی داشته اند که ثمره آن نیز توسعه در همه ابعاد زندگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دستاوردهای نخستین مسابقه کتابخوانی «در خانه بخوانیم» را ارزنده توصیف کرد و اظهار داشت: در مسابقه نخست که با استقبال گسترده شهروندان مواجه شد ۲ هدف «بازگشت به مطالعه عمومی» و  شعار «در خانه بخوانیم» دنبال شد که تا حدود زیادی این اهداف محقق شد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به تجربه نخست این مسابقه و در اختیار قرار دادن کتابهای حقوق شهروندی از طریق دانلود گفت: در این دوره از مسابقه کتابهای مذکور قابل دانلود است و در بخش های بعدی برای حمایت از ناشران ‌کتاب باقی کتابها از کتابفروشی های شهر قابل تهیه است.
حجت الاسلام حمیدی، با تاکید بر هدفمندی در طراحی مسابقات کتابخوانی ادامه داد: باید با نگاه جامع به مقوله کتابخوانی در کنار گسترش فرهنگ کتابخوانی از اصحاب قلم و ناشران نیز حمایت لازم انجام شود.

وی یادآوری کرد: سبد معیشت خانوار نباید از اقلام فرهنگی خالی باشد و خوراک‌ فرهنگی باید بعنوان یک‌ ضرورت در این‌ سبد لحاظ شود.

معاون فرهنگی شهردار تبریز گفت: دومین مسابقه کتابخوانی در ۳  بخش کودکان و نوجوانان، تبریز شناسی و بخش عمومی برگزار می شود و هر شرکت کننده در ۱۰ دقیقه زمان آزمون تعداد ۵ سوال را پاسخ خواهد داد.

حجت الاسلام حمیدی، افزود: هر شرکت کننده می تواند تا ۳ بار از کتاب انتخابی آزمون دهد، فقط از یک کتاب می تواند آزمون بدهد و حداقل امتیاز قبولی ۸۰ از ۱۰۰ باید باشد.

وی اظهار داشت: آزمون ۳۱ مرداد به شکل اینترنتی و از طریق سامانه شهروندی با همکاری سازمان فن آوری برگزار می شود.

در این مراسم از پوستر دومین مسابقه کتابخوانی « در خانه بخوانیم» رونمایی و از تعدادی از ناشران تجلیل شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی شهرداری تبریز طرح های ترویجی کتابخوانی کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهرداری تبریز کتابخوانی آذربایجان شرقی شهرداری تبریز کتابخوانی دومین مسابقه کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس با سخنرانی حجت الاسلام محمد عبادی زاده و حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین آقامیری برگزار می شود.

این مراسم که در شب‌های قدر با نوای مادحین اهل بیت علیهم السلام برگزار می شود از ساعت ۲۲:۳۰ برپا خواهد بود.

قرائت قرآن، دعای مجیر، جوشن کبیر، سخنرانی، قرآن به سر و عزاداری از برنامه‌های مسجد جامع در شب‌های قدر عنوان شده است.

کد خبر 6064229

دیگر خبرها

  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس
  • ‌مراسم شب‌های قدر در حسینیه «ثارالله» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • هیات خادم الرضا (ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • نوروز و کنکوری‌ها