Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند تل‌آویو از طریق مقام‌ها و واسطه‌های بین‌المللی مجدداََ به حزب‌الله پیام داده که به دنبال آغاز جنگی جدید نیست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بعد از حادثه امنیتی خودساخته توسط رژیم صهیونیستی در مرز لبنان-فلسطین اشغالی در روز گذشته (دوشنبه)، اکنون رسانه‌های اسرائیلی از پیام وحشت‌زده تل‌آویو به جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه عبری‌زبان «یدیعوت آحرونوت»، اسرائیل امروز (سه‌شنبه) از طریق مقام‌های بین‌المللی این پیام را به حزب‌الله داده که نمی‌خواهد حادثه امنیتی دیروز به جنگ تمام عیار با این گروه و لبنان تبدیل شود.

بر این اساس، تل‌آویو اما برای حفظ آبرو و نمایان نشدن هرچه بیشتر ابعاد هراس از توانمندی‌های نظامی حزب‌الله، در این پیام مدعی شده اسرائیل آماده است در صورت وخیم شدن اوضاع، «ضربه سختی» وارد کرده و دولت‌های سوریه و لبنان را مسئول آن می‌داند.

وبگاه «تایمز اسرائیل» نیز نوشت که مشخص نیست این پیام از طریق کدام مقام اسرائیلی و به چه طرف ثالثی ارسال شده تا به حزب‌الله برسد.

عصر روز دوشنبه بود که رسانه‌های صهیونیستی از وقوع حادثه‌ای امنیتی در منطقه مزارع شبعا خبر داده و مدعی شدند که نیروهای حزب‌الله قصد انجام عملیاتی را داشته که با پیش‌دستی نظامیان صهیونیست، این عملیات خنثی شده است.

حزب‌الله اما دقایقی بعد با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد نه تنها هیچ اقدامی از سوی نیروهای آن انجام نشده بلکه این حادثه امنیتی محصول نگرانی و دستپاچگی صهیونیست‌هاست که آنها را مجبور به دروغ‌پردازی و تیراندازی بیهوده کرده است.

روزنامه «جروزالم‌پست» نیز امروز گزارش داد «دستگاه نظامی [اسرائیل] از اینکه هنوز ممکن است حزب‌الله به ارتش [اسرائیل] حمله کند، نگران بوده و حالت آماده‌باش خود را حفظ کرده است».

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حزب الله لبنان اسرائیل حزب الله تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

رسانه‌های لبنان از هدف قرار گرفتن یک دستگاه خودروی سواری در حمله پهپادی در عمق خاک این کشور خبر دادند که گفته می‌شود رژیم اسرائیل دست به این حمله زده‌ است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  منابع خبری در لبنان امروز سه شنبه از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در اطراف شهرک عدلون بین صیدا و صور واقع در جنوب لبنان خبر دادند.

شبکه المیادین گزارش داد پیکر یک شهید از داخل خودرویی که هدف  پهپاد رژیم صهیونیستی در مسیر عدلون قرار گرفت، خارج شد.

.

 

این منبع به هویت فردی که در این حمله به شهادت رسیده اشاره ای نکرده است.

حزب الله لبنان تاکنون به این حادثه واکنشی نشان نداده است. با این حال رسانه‌های غیررسمی رژیم اسرائیل  از احتمال عملیات ترور در لبنان خبر می‌دهند.

حزب‌الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کردمقاومت لبنان 2 پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بقاع غربی

از سوی دیگر، خبرگزاری رسمی لبنان از سه نوبت حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جبل ابوراشد در ارتفاعات منطقه الجبور در بقاع غربی خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که زیرساخت‌های نظامی حزب الله در منطقه «یارون» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • اسرائیل در کجا متوقف می شود؟
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله
  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های راهبردی سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب‌الله
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده