Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: پیش بینی شده است تا با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد ۲۰۰ هزار بسته معیشتی تهیه و تا پایان شهریور ماه امسال بین مددجویان و اقشار نیازمند توزیع شود.

حبیب الله آسوده، امروز، ۵ مردادماه در نشست خبری با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات توسط این نهاد همزمان با دهه ولایت، بیان کرد: در این مرحله از رزمایش ۱۷۰ هزار بسته با تمرکز بر خانواده‌های مددجوی تحت حمایت و ۳۰ هزار بسته ویژه خانواده‌های نیازمند غیر مددجو توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های مرحله دوم اجرای رزمایش، پخت و توزیع یک میلیون و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم همزمان با دهه ولایت است که تاکید بر شب و روز عید غدیر است.

آسوده با عنوان اینکه در اقدامی ابتکاری از سوی این نهاد، یک تا سه روز از حقوق کارکنان کمیته امداد خراسان رضوی به مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی اختصاص یافت، ادامه داد: برنامه‌ریزی شده از دو تا سه روز از حقوق مدیرکل، معاونان و روسای ستادی و مدیران شهرستان‌ها و یک روز از حقوق دیگر کارکنان به نفع نیازمندان در قالب این رزمایش اختصاص یابد تا این رفتار گروهی و سازمانی مروج فرهنگ خیر و احسان باشد.

وی از اعطاء حدود ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در سال ۹۸ به خانواده‌های متقاضی خبر داد و بیان کرد: امسال پیش‌بینی شده است تا ۱۵ هزار اشتغال جدید توسط این نهاد ایجاد شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه به دنبال افزایش تعداد مددجویان کارآفرین هستیم، بیان کرد: تسهیلات ویژه‌ای به این گروه اختصاص می‌یابد تا اشتغال‌های ثابت و بی‌دغدغه برای تمامی گروه‌های جامعه به‌ویژه محرومان و نیازمندان ایجاد شود.

نمی‌توان به خانه‌دارشدن محرومان امیدوار بود

وی با بیان اینکه معتقدیم که باید مشکلات مددجویان و اقشار نیازمند با همت مسئولان برطرف شود و هیچکس در جامعه اسلامی احساس فقر نکند، اظهار کرد: یکی از مهمترین نیازهای محرومان، مسکن است که با توجه به گرانی‌های موجود نمی‌توان به خانه‌دار شدن آنان امیدوار بود.

آسوده خدمت دیگر این نهاد را در حوزه فرهنگی دانست  و ادامه داد: اکنون بیش از ۳۰ هزار دانش‌آموز و بیش از ۴۰۰۰ دانشجو توسط این نهاد مورد حمایت هستند که به دلیل شیوع ویروس کرونا نوع نیاز آنان تغییر کرده و امیدواریم ابزار مورد نیاز آنها برای پیگیری امور تحصیلی‌شان در فضای مجازی تامین شود تا این گروه‌ها از تحصیل محروم نشوند.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد خراسان رضوی، وی با بیان اینکه این نهاد در مسیر خدمت‌رسانی به محرومان فعالیت می‌کند، افزود: این نهاد به ۲۰۰ هزار خانوار خدمات ارائه می دهد که از این تعداد ۱۷۰ هزار خانوار آن معیشت بگیر هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمیته امداد امام خمینی رزمایش همدلی و کمک مومنانه بسته معیشتی کروناویروس مسکن محرومین کمیته امداد خراسان رضوی هزار بسته مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدترکمانه با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی های دقیق و بررسی های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده ها جبران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده و ۳ هزار پتو و ۸۰ هزار موکت توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

به گفته وی، وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه