Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس اداره‌ی توان‌افزایی و تربیت‌بدنی سازمان امدادونجات گفت: «طرح ملی توان‌افزایی پنج‌شنبه‌های پایگاه‌های امدادونجات کشور درحال برگزاری است.» تاریخ انتشار: 15:50 - 07 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۱۶۵۰

خبرگزاری میزان -  محمد پوراکرام گفت: «این طرح سال گذشته صرفا در پایگاه‌های امداد جاده‌ای انجام می‌شد، اما امسال به آن وسعت بخشیدیم و حالا در همه‌ی پایگاه‌های جاده‌ای، ساحلی و کوهستان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او مطرح کرد: «در این طرح، امدادگران پنج‌شنبه‌ی هر هفته با توجه به رشته‌ی تخصصی خود و تحت دستورالعمل‌های ارسالی تمرین‌های مشخصی را انجام می‌دهند. به‌این‌شکل افراد با تکنیک‌های امدادیِ حوزه‌ی خود آشناییِ بیش‌تری پیدا می‌کنند.»

پوراکرام عنوان کرد: «از تمرین‌های انجام‌شده می‌توان به کار با ساکشن در پایگاه بین‌شهری، آمادگی جسمانی در پایگاه کوهستان و چکاب قایق نجات در پایگاه ساحلی اشاره کرد.»

رییس اداره‌ی توان‌افزایی و تربیت‌بدنی سازمان امدادونجات گفت: «این طرح از ۵ تیر آغاز شده و تا ۱۵ اسفند ادامه خواهد داشت. ۳۱ استان کشور در طرح ملی توان‌افزایی پنج‌شنبه‌های پایگاه‌های امدادونجات کشور فعال‌اند.»

بیشتر بخوانید: در «پلیس آگاهی» خبری از ضرب و شتم نیست+فیلم

این طرح با توجه به تخصص و تجهیزاتی که در پایگاه‌های امدادونجات وجود دارد برنامه‌ریزی و طراحی شده تا در زمان حوادث و سوانح حداکثر بهره‌برداری لازم انجام شود.»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات پایگاه های امدادونجات ی توان افزایی ی پایگاه پنج شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، در ابتدای این جلسه موضوع امور زیرساختی مرز مطرح و تصمیماتی درباره امور اداری و عمرانی با مشارکت همه دستگاه‌ها گرفته شد.
همچنین در این جلسه ساعت کاری مرز بررسی و مقرر شد طبق پروتکل دو کشور ایران و ترکمنستان تبادل کامیون از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ و ۳۰ بین دو کشور انجام شود.
با توجه به اینکه دیوار مرزی در حال ساخت است مقرر شد موضوع ساخت سر درب نیز پیگیری شود و به صورت مشترک ساخت آن انجام شود.
پیگیری حضور سفیر یا سرکنسول ایران در ترکمنستان در مرز سرخس از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
در پایان این جلسه بازدید میدانی از روند ساخت دیوار مرزی توسط اعضا انجام شد.

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی شهرداران کلان‌شهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • هم‌افزایی شهرداران کلانشهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • با تسلیحات حداقلی به مصاف صهیونیست‌ها رفتیم
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • فال حافظ امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان
  • اگر اسرائیل از پایگاه‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس به ایران‌ حمله کند آن پایگاه‌ها را خواهیم زد
  • دولت با تمام توان پیگیر حل مساله ریزگردها است