Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی فولاد خوزستان گفت: به من فرصتی برای حضور در تیم ملی داده نشد و این گاهی به دیدگاه مربیان بر می‌گردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آیاندا پاتوسی ، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در یک مصاحبه آنلاین با خبرنگاران آفریقای جنوبی درباره وضعیتش گفت:

من در حال حاضر بازیکن تیم کیپ تاون هستم و به صورت قرضی در فولاد بازی می‌کنم، اما در حال مذاکره هستیم تا قرارداد دائمی امضا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این مذاکرات به نتیجه برسد.

این هافبک آفریقایی همچنین از عدم دعوت به تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی و بی توجهی به وی انتقاد کرد. پاتوسی گفت:

گاهی فکر می‌کنم وقتی خارج از آفریقا بازی می‌کنم، دیده نمی‌شوم. زمانی که باکستر تیم آفریقای جنوبی را برای جام ملت‌ها آماده می‌کرد، من در لیگ ایران (با تیم استقلال) عملکرد خوبی داشتم و گل می‌زدم، اما دعوت نمی‌شدم.

پاتوسی تاکید کرد:

به من فرصتی برای حضور در تیم ملی داده نشد و این گاهی به دیدگاه مربیان بر می‌گردد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان آیاندا پاتوسی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این در شأن فوتبال خوزستان نیست

به گزارش همشهری‌آنلاین، استان خوزستان در لیگ بیست‌وسوم، ۳‌سهمیه داشت اما حالا که به هفته‌های پایانی فصل رسیده‌ایم حال همه آنها بد است. در حقیقت فقط نساجی مازندران است که فعلا همنشین آنها شده اگر نه فولاد، استقلال خوزستان و نفت آبادان کنار هم می‌توانستند رده‌های پایین جدول را قرق کنند.

بدون تردید این وضعیت در شأن خوزستان، مهد فوتبال ایران نیست و نمی‌شود باور کرد جایی که در هر کوچه پس‌کوچه‌اش می‌شود یک استعداد پیدا کرد، امروز چنین وضعی داشته باشد. قطعا غیراز مشکلات مالی، بخش مهمی از مشکل به سوءمدیریت شدید حاکم بر این تیم‌ها هم برمی‌گردد. مثلا کافی است به یاد بیاوریم عبدالله ویسی بعد از ناکامی نیم‌فصل اول در صنعت‌نفت، حالا سرمربی فولاد شده است. خب اگر خوب بود که آنجا جواب می‌داد دیگر. نه؟

کد خبر 846244 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه فولاد اهواز وزارت صنعت، تجارت و معدن

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • حضور کشور‌های بریکس در جشنواره فیلم مسکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • ایلکای گوندوعان؛ کاپیتانی بدون بازوبند و هدیه‌ای از سوی بهشت