Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس، با حضور رئیس، معاونان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی این دانشکده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، مراسم تودیع و معارفه مشاور و معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس با حضور حمید حسن‌‌پور رئیس دانشکده خبرگزاری فارس، مهدی رضوانی مشاور و معاون فرهنگی دانشکده، حسین معینی معاون سابق فرهنگی و آرش پژمان مدعو میهمان و جمعی از دانشجویان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم مهدی رضوانی به عنوان مشاور و معاون فرهنگی دانشکده خبرگزاری فارس معرفی و از خدمات این بزرگواران تقدیر به عمل آمد. 

در ادامه این مراسم رئیس دانشکده رسانه خبرگزاری فارس ضمن قدردانی از خدمات صادقانه حسین معینی معاون فرهنگی سابق این دانشکده، گفت: «تودیع برای فردی مانند آقای معینی چندان جایگاه ندارد چرا که وی فقط سنگر فعالیت‌شان در خبرگزاری را تغییر داده‌اند و برایشان در سمت مدیر بخش رصد خبرگزاری فارس آرزوی موفقیت داریم.» 

رئیس دانشکده خبرگزاری فارس در ادامه به سوابق درخشان مهدی رضوانی به عنوان چهره شناخته شده عرصه مستند سازی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار امیدواری کرد و گفت: حضور چنین شخصیتی در دانشکده خبرگزاری فارس، به پرورش نیروهای رسانه‌ای تراز انقلاب منجر خواهد شد. 

همچنین در ادامه این معارفه حسین معینی گزارش کوتاهی از مجموعه اقدامات معاونت فرهنگی و دانشجویی در سه سال گذشته ارائه دادند و به راه اندازی تشکل‌های دانشجویی طی این سال‌ها و برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی دانشکده با همکاری دانشجویان اشاره کردند.

در بخش پایانی این مراسم مهدی رضوانی معاون فرهنگی دانشکده خبرگزاری فارس، تقویت روحیه جهادی بین دانشجویان در عرصه فرهنگی و رسانه را ضروری دانست؛ همچنین وی به نکاتی که در سال‌های فعالیت فرهنگی در عرصه ملی و بین‌المللی با آن مواجه شده بودند اشاره و بر نیاز و دغدغه تربیت فعالان فرهنگی  تاکید کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حمید حسن پور تودیع معارفه دانشکده رسانه خبرگزاری فارس دانشکده خبرگزاری فارس معاون فرهنگی دانشکده مشاور و معاون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد

مراسم یادبود مادر همسر منوچهر متکی عصر امروز برگزار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، مراسم ترحیم مادر همسر منوچهر متکی منتخب مجلس دوازدهم عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد نور تهران برگزار شد.

در این مراسم، محسن رضایی دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان امام و رهبری،  علی‌اکبر صالحی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید، علی باقری‌کنی معاون سیاسی وزیر خارجه، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، حسن قشقاوی معاون اسبق وزارت خارجه، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه و علاالدین بروجردی منتخب مجلس دوازدهم حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد