Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت دقیق دوبازیکن پارس جنوبی که مقابل استقلال مصدوم شدند، فردا مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بازی معوقه هفته بیست و سوم برای تیم فوتبال پارس جنوبی، علاوه بر شکست خانگی تبعات دیگری نیز داشت که کار سرمربی این تیم را حداقل برای دربی بوشهری سخت می‌کند.

بابک حاتمی و علی عبدالله‌زاده دو بازیکن تاثیرگذار پارس جنوبی، در جریان بازی شب گذشته مقابل استقلال مصدوم شدند و به همین خاطر قادر به همراهی تیمشان در مسابقه روز شنبه مقابل شاهین بوشهر نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینحال هنوز مدت دوری این دو بازیکن از مستطیل سبز مشخص نیست. بابک حاتمی از ناحیه دوقلو دچار مصدومیت و علی عبدالله زاده نیز از ناحیه رباط صلیبی دچار کشیدگی شده، به همین خاطر این دو بازیکن فردا از پای خودشان عکس می‌گیرند تا پس از معاینه و بررسی توسط پزشکان میزان دقیق مصدومیتشان مشخص شود.

علاوه بر حاتمی و عبدالله‌زاده، فریبرز گرامی نیز به دلیل اخراج در بازی دیشب قادر به همراهی پارس جنوبی در بازی بیست و هفتم نخواهد بود. گرامی به دلیل اخراج غیرفنی و رفتار نامناسب در مسابقه مقابل استقلال با جریمه مالی از سوی باشگاه مواجه شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر پارس جنوبی استقلال شاهین بوشهر علی عبدالله زاده بابک حاتمی فریبرز گرامی عبدالله زاده پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد

به گزارش ورزش سه، ستاره بازی رفت سپاهان در دیدار رفت در بازی امروز غایب است و ستاره جوان طلایی‌پوشان این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

محمدجواد حسین نژاد اولین بازی درخشان خود در ترکیب سپاهان را در دربی اصفهان انجام داد و پس از عملکرد خیره‌کننده در این مسابقه به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد و پس از آن در ترکیب این تیم حضور نسبتا ثابت پیدا کرد.

این ستاره جوان در بازی رفت گل و پاس گل ارسال نکرد اما با حرکات پا به توپ و دریبل‌های سریعی که می‌زد ورزشگاه را به وجد آورده بود و هواداران از ظهور یک بازیکن تکنیکی در ترکیب تیم سپاهان هیجان زده شده بودند.

محمدجواد حسین نژاد در طول لیگ برتر و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این فصل 3 پاس گل و 2 گل به ثمر رسانده بود و عملکرد خوبی داشت.

نبود او در این مسابقه با توجه به عملکرد در بازی رفت در این مسابقه چشم آمده و حضور او می‌توانست به جذابیت های این مسابقه کمک بیشتری کند، سپاهان در بازی رفت محمد قربانی را هم در ترکیب داشت که این بازیکن هم نیم فصل از این تیم جدا شد و در این مسابقه حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • روز ملی گندم و نان یادآور تلاش کشاورزان ایرانی
  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • غایبان سرشناس بازی استقلال – شمس آذر
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان
  • داور دربی اصفهان اعلام شد