Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:56:13 GMT

کرایه وسایل نقلیه عمومی در اشنویه افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۲۹۷۶

کرایه وسایل نقلیه عمومی در اشنویه افزایش یافت

خالید مرادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افزایش ۲۰ درصدی طبق روال هر سال با تصویب شورای اسلامی شهر و تایید کمیته تطبیق فرمانداری به منظور همسان‌سازی نرخ‌ها با شهرهای همجوار صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بر همین اساس نرخ کرایه تاکسی‌های گردشی به ۱۰ هزار ریال، شرکت‌های حمل و نقل درون شهری (آژانس‌های تاکسی تلفنی) به ۴۰ هزار ریال، تاکسی تلفنی مرکز ۱۳۳ به ۵۰ هزار ریال و حق کمیسیون دفاتر آژانس‌ها نیز به ۶۵ هزار ریال افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری اشنویه اضافه کرد: این افزایش قیمت از روز گذشته اعمال شده و خدمات حمل‌ونقل بر اساس نرخ‌های جدید انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: نصب برچسب قیمت تاکسی‌ها در چند روز آینده در این شهر آغاز می‌شود و شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلفی، شکایت خود را به شماره تلفن ۴۴۶۳۰۱۱۱ واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.

هم‌اکنون ۳۹۱ دستگاه تاکسی در این شهرستان به صورت خطی، گردشی و تلفنی کار حمل و نقل شهری را برعهده دارند که از این تعداد ۱۳۹ دستگاه را تاکسی‌های گردشی و خطی، ۲۵۲ دستگاه تاکسی‌های تلفنی در قالب ۱۸ شرکت قانونی مجوزدار، یک دستگاه ون و یک دستگاه مینی‌بوس است.

اشنویه دارای ۷۴ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی اشنویه تاکسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی اشنویه تاکسی آذربایجان غربی اشنویه تاکسی هزار ریال تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: در روز‌های اخیر در برخی خطوط تاکسیرانی که رانندگان بیشتر از قیمت مصوب شورای شهر تهران، نرخ کرایه‌ها را افزایش داده بودند، با رانندگان برخورد و امتیاز منفی در پرونده آنها درج شد.

شادی مالکی افزود:همچنین با توجه به اینکه نرخ کرایه از اول اردیبهشت باید افزایش پیدا می‌کرد مواردی را داشتیم که پیش از اردیبهشت نرخ کرایه‌ها را افزایش داده بودند که با این موارد هم برخورد شد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از شهروندان خواست اگر در استفاده از تاکسی‌ها متوجه شدند نرخ کرایه درخواستی راننده بیش از نرخی است که بر روی برچسب‌ها نصب یا در پایانه‌ها و ایستگاه‌ها اطلاع رسانی شده با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند و اطلاع رسانی کنند.

شادی مالکی افزود: پس از اطلاع رسانی شهروندان، بازرسان در محل حاضر می‌شوند و به شکایت‌های مردمی رسیدگی می‌کنند و با تخلفات برخورد می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران در ادامه گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران به شهرداری تهران این مجوز داده شده که نرخ کرایه تاکسی‌ها را به صورت میانگین ۴۵ درصد افزایش دهد و در مجموع ۶۱۰ خط تاکسیرانی در شهر تهران این مصوبه اجرایی شده است.

شادی مالکی افزود: البته با توجه به بازمهندسی خطوط تاکسیرانی شهر تهران، متناسب سازی کردیم و به گونه‌ای این مصوبه را اجرایی کردیم که مسافران با حداقل معطلی در خطوط پایانه‌ها و ایستگاه‌ها بتوانند به تاکسی‌ها دسترسی داشته باشند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: این متناسب سازی باعث شده در برخی خطوط که به علت پایین بودن پایه نرخ کرایه در سنوات گذشته رانندگان تاکسی فعالیت نمی‌کردند و بخصوص در شرایط آب و هوایی خاص و ساعت پیک ترافیک با کمبود تاکسی مواجه بودیم خوشبختانه تا بیش از ۸۰ درصد این مشکل رفع شود.

شادی مالکی افزود: حتی در برخی خطوط هم افزایش نرخ کرایه کمتر از ۴۵ درصد افزایش یافته که این مسئله هم به بازمهندسی خطوط بر می‌گردد.

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید