Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد تابش نژاد عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: رعد و برق و باد شدید دیروز در شهر دهدشت خسارات زیادی به شبکه‌های برق شهرستان وارد کرد.

وی بیان داشت: این خسارت در روستاهای «دم مهد»، «سمغان»، «طولیان» و چندین روستا در حومه‌ی غربی و سطح شهر بود که سبب خاموشی چند ساعته در سطح شهر و روستاهای اطراف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابش نژاد تصریح کرد: در روزهای اخیر وزش باد و رعد و برق‌های شدید به زیر ساختها خسارت وارد کرده و خاموشی‌های در برخی مناطق به علت این امر بوده است.

کد خبر 4985574

منبع: مهر

کلیدواژه: دهدشت قطعی برق رعد و برق ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه با فعالیت سامانه بارشی در این استان بیشترین آسیب به جاده‌ها وارد شد، گفت: بخش‌های خصوصی و دستگاه‌های دولتی در حال تلاش برای برطرف کردن مشکلات هستند.

 محمد کرمی عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در چابهار که با حضور دکتر احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد، بیان کرد: در برخی شهرستان‌های جنوبی این استان مانند ایرانشهر، سراوان، دلگان، بمپور، قصرقند و نیکشهر بارندگی‌هایی رخ داد و خسارت‌هایی به جاده‌ها و برخی زیرساخت‌ها وارد شد و حجم زیادی از آب به سمت دریا هدایت شده است.

وی افزود: به دلیل حجم بالای بارش‌ها برق تعدادی از روستا‌ها قطع شده و برخی منازل دچار آبگرفتگی شدند، همچنین اختلالاتی در ارتباطات به وجود آمد که بخش‌های خصوصی و دستگاه‌های دولتی در حال تلاش برای برطرف کردن معضلات فوق هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با وجود تذکرات مبنی بر عدم تردد‌های غیر ضروری؛ اما روز گذشته شاهد گرفتار شدن سه دستگاه اتوبوس در سیلاب بودیم که با تلاش متولیان امر و عنایت الهی آسیبی متوجه فردی نشد و مسافران نجات یافتند.

وی اظهار کرد: با فعالیت سامانه بارشی در سیستان و بلوچستان بیشترین آسیب به جاده‌ها وارد شد، همچنین با ورود آب به برخی منازل بخشی از وسایل زندگی مردم از بین رفته که باید کمک برای جایگزینی آنها انجام شود.

کرمی گفت: برق تعدادی از روستا‌ها به علت وزش شدید باد و باران قطع شده که باید هرچه سریعتر مشکل برطرف شود، پست کهیر نیز دچار مشکل شده که تلاش تیم‌ها برای رفع ایراد تداوم دارد.

وی تاکید کرد: تامین آب آشامیدنی مردم یکی از مهم‌ترین وظایفی هست که باید به درستی انجام شود، در این زمینه یکی از اقدامات آبرسانی توزیع آب معدنی در نقاط درگیر سیل است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تصاویری از خسارت شدید به روستاها در زلزله جدید ترکیه
  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد
  • ببینید | تصاویری از جاری شدن سیل شدید در کیش؛ آب وارد خانه‌های مردم شد
  • خسارت ۳ میلیارد ریالی به تأسیسات شهرستان دیر
  • بارندگی شدید به تأسیسات جنوب استان بوشهر خسارت زد