Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی روز سه شنبه در نشست شورای راهبری تصادفات استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: سال گذشته مجموع تصادفات استان مرکزی در ۵۲ هزار و ۳۸۵ فقره بوده که ۷۱ درصد در حوزه درون شهری و بقیه در حوزه برون شهری بوده است.

وی ادامه داد: از مجموع تصادفات استان مرکزی در سال گذشته ۹ درصد فوتی، ۱۶ درصد جرحی و بقیه تصادفات خسارتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان مرکزی به تجهیز تمامی خودروهای پلیس راه و راهور استان به سامانه ویژه ناجا، ۱۲۳ واحد ثبت تخلف، تجهیز پلیس راهور استان به ۶۶ دستگاه و پلیس راه استان به ۴۷ دستگاه ثبت تخلفات، تجهیز واحدهای عملیاتی پلیس راه و راهور استان به دوربین، البسه و ساخت مرکز کنترل ترافیک هوشمند از مهمترین اقدامات نیروی انتظامی در استان مرکزی اشاره کرد.

شهرستانی با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک هوشمند استان مرکزی دومین استان پس از استان خراسان رضوی است، عنوان کرد: در حال حاضر مرکز کنترل ترافیک در شهرهای اراک، ساوه، دلیجان، خمین و محلات با اعتبارات استانی راه‌اندازی شده و از دیگر شهرستان‌های نیز انتظار می‌رود نسبت به راه‌اندازی این مهم تلاش کنند چرا که این مهم کاهش تصادفات را به دنبال دارد.

وی افزود: ۱۷ دستگاه خودروی صفر کیلومتر وارد ناوگان پلیس راهور استان شده است. این استان در تردد وسایل نقلیه رتبه چهارم و در تردد وسایل نقلیه سنگین رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 4985649

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی مرکز کنترل ترافیک ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی مسکن مرکز کنترل ترافیک راهور استان استان مرکزی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام روز چهارشنبه گفت: این مرکز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در حاشیه شهر احمدآباد صولت و در هشت کیلومتری جاده تایباد- تربت جام احداث شده است.   باقر خدادادی افزود: میدان عرضه دام زنده تربت جام شامل پست دامپزشکی، محل کشتار اضطراری، اتاق معاینات دامپزشکی، مرکز خدمات دامپزشکی و دامپروری، سکوی تخلیه و بارگیری دام، کوره لاشه‌سوز، انبار علوفه و مواد کنسانتره ، محل شب ماند دام، باجه بانکی، باسکول و پارکینگ است.   وی ادامه داد: فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان تربت جام است و مردم می توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این محل، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.   مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: برای ایجاد تعادل در فروش دام زنده، دامداران و گله داران در روستاهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد می‌توانند دام زنده تولیدی خود را در این محل عرضه کنند.   جمعیت دامی شهرستان تربت جام شامل ۳۶۰ هزار راس دام سبک و ۱۲ هزار راس دام سنگین است.

دیگر خبرها

  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده