Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:05:58 GMT

آغاز رسمی عملیات چلسی برای ستاره آلمانی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۴۲۳۷

آغاز رسمی عملیات چلسی برای ستاره آلمانی

چلسی از امروز به طور رسمی برای انتقال کای هاوتز از لورکوزن اقدام خواهد کرد.


به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم ترین شروط کای هاورتز برای انتقال به چلسی صعود این تیم به لیگ قهرمانان بود و این هفته این اتفاق رخ داد. چلسی در تلاش است تا جذب کای هاورتز 21 ساله از بایرلورکوزن را قطعی کند و بعد از چراغ سبز خود این بازیکن، حالا به دنبال توافق مالی با باشگاه آلمانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سایت گل مدعی شد لورکوزن هنوز هیچ پیشنهاد رسمی بعد از تعیین قیمت در حدود 100 میلیون یورویی دریافت نکرده است. البته به نظر می رسد آنها در نهایت با رقمی حدود 76 میلیون یورو نیز مذاکره می کنند و حاضر به فروش هاورتز خواهند شد.

 

 

چلسی با فروش ادن هازارد با 96 میلیون یورو به رئال مادرید و آلوارو موراتا به اتلتیکومادرید با 65 میلیون یورو از شرایط مالی خوبی برخوردار است و تا به حال نیز ستاره هایی چون تیمو ورنر و حکیم زیاش را جذب کرده است. رئال مادرید و بایرن مونیخ نیز هر دو به جذب هاورتز علاقمند بودند، اما به نظر شانس خرید برای آنها وجود ندارد. بایرن به دلیل مشکلات مالی ناشی از ویروس کرونا و همچنین خرید لروی سانه از منچسترسیتی قادر به خرید مهم دیگر نیست.

 

به همین ترتیب رئال مادرید به دلیل مشکلات اقتصادی این بیماری همه گیر در تابستان امسال قصد ندارد خرید بزرگی داشته باشد. پنجره نقل و انتقالات پس از اتمام فصل لیگ برتر در روز دوشنبه به طور رسمی برای باشگاه های انگلیسی افتتاح شد و در تاریخ 5 اکتبر نیز به پایان خواهد رسید.

چلسی نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021-2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی هفته سی و دوم لالیگا بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 3-2 به سود رئال به پایان رسید.

رئال در این بازی با گل آندریاس کریستنسن عقب افتاد و سپس با ضربه پنالتی وینیسیوس جونیور بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

اولین گل نیمه دوم دوباره به نام بارسلونا ثبت شد و این بار فرمین لوپز در دقیقه 69 تیمش را پیش انداخت. لوپز 20 ساله با جایگیری خوب این گل را به ثمر رساند.

پس از اینکه لامینه یامال سعی کرد با ارسال مستقیم به سمت دروازه آندری لونین را مرتکب اشتباه کند، ارسال او با واکنش دروازه‌بان رئال همراه شد اما لوپز در مقابل او قرار داشت تا با ضربه ساده این توپ را به گل تبدیل کند.

لوپز برای جشن گرفتن این گل از شادی گل معروف جود بلینگام استفاده کرد. او به ستاره رئال مادرید قول داده بود در صورت گلزنی برای بارسا در ال‌کلاسیکو این شادی گل را امتحان کند.

این بازیکن جوان که فصل جدید با اعتماد ژاوی هرناندز به ترکیب بارسا اضافه شده از زمان درخشش در بازی دوستانه مقابل رئال مادرید در پیش فصل به ترکیب اصلی اضافه شده بود و امشب دوباره جواب اعتماد مربی اسپانیایی را داد.

دیگر خبرها

  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)