Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@11:02:28 GMT

سه نامگذاری جدید در تبریز در راستای بزرگداشت مفاخر

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۴۲۷۱

سه نامگذاری جدید در تبریز در راستای بزرگداشت مفاخر

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید حاجی‌زاده در این باره اظهار داشت: با پیشنهاد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و تصویب شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی، در آستانه روز مشروطه و در راستای گرامیداشت سران نهضت مشروطه در تبریز، نام ایستگاه متروی میدان قطب به ایستگاه «سالار ملی» اصلاح شد.

او ادامه داد: دیگر مصوبه شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز، اصلاح نام ایستگاه متروی محققی است که به ایستگاه «امیرمحققی» اصلاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در دیگر پیشنهاد اداره میراث فرهنگی استان به دلیل نزدیکی خانه شیخ محمد خیابانی به ایستگاه بی‌آرتی مسجد حاج احمد مقرر شد که نام این ایستگاه اتوبوس نیز به ایستگاه شیخ محمد خیابانی اصلاح شود.

او تأکید کرد: تمامی نامگذاری‌های معابر و اماکن سطح شهر تبریز بر اساس موقعیت مکانی و مطالعات کارشناسی صورت می‌گیرد.

حاجی‌زاده در پایان صحبت‌های خود اظهار داشت: مراتب امر برای اصلاح و نصب تابلوهای جدید به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز اعلام شده است.

کد خبر 4985681

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تبریز نامگذاری خیابان سعید حاجی زاده ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در محور های مواصلاتی لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مرتضی شیروانی به اظهار کرد: در راستای ایمنی سازی محورهای مواصلاتی استان در سال گذشته اقداماتی نظیر کنترل روشنایی، نصب تابلو، تعمیر، خط کشی راه، نصب و تعمیر انواع حفاظ، شستشوی علائم و... در فصول مختلف سال و با توجه به شرایط آب و هوایی به صورت مداوم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای حذف نقاط حادثه‌خیز که از اولویت های سازمان و اداره کل می باشد حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پرحادثه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد: بیش از ۱۰۰ هزار انواع تابلو و علائم (اخطاری، انتظامی) افقی و عمودی در طول محورهای استان نصب شده است.

شیروانی تصریح کرد: نصب نیوجرسی به طول ۱۰۰ کیلومتر و خط کشی ۴ هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی از دیگر اقدامات شاخص در راستای ایمن سازی محور های مواصلاتی استان می باشد.

وی اضافه کرد: احداث ۳۰ نقطه روشنایی، نگهداری و بروزرسانی ۱۶۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان از دیگر اقدامات شاخص استان بوده است، و از سوی دیگر با تشکیل اکیپ های نظارت روشنایی، به صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان ها رصد و مورد ارزیابی قرار می گیرد که درصورت مشاهده نقص و یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان عنوان کرد: در حوزه حریم راه طی سال گذشته ۲ هزار و ۴۳۸ پرونده بررسی شد که از این تعداد ۵۰۹ مورد مخالفت و برای ۱۰۰۲ مورد مجوز صادر شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895064

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز
  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • حذف باکس های جمع آوری زباله از معابر تبریز
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • معابر شهر تبریز پنج هزار و ۳۸۳ باکس زباله دارد
  • حذف جعبه های جمع آوری زباله در معابر تبریز
  • ایجاد ۵٠ محل برای پارک موتورسیکلت‌ها در قلب پایتخت
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پرحادثه در لرستان
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در محور های مواصلاتی لرستان
  • پیشنهاد خاص عضو شورای شهر برای نامگذاری یک پل