Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، شامگاه 12 آبان ماه 89 بود که درگیری خونینی در منطقه کهریزک رقم خورد و تیمی از ماوران برای تحقیقات وارد عمل شدند که با حضور در محل درگیری با پسر جوانی که از ناحیه پهلو هدف ضربات چاقو قرار گرفته روبرو شدند.

خیلی زود سهراب 25 ساله به بیمارستان منتقل شد اما پسر جوان به خاطر خونریزی زیاد روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات میدانی و دستگیری عامل جنایت وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری قاتل چاقو به دست

کارآگاهان با حضور در محل پی بردند که شب حادثه پسر جوانی به نام شایان به جلوی در خانه سهراب آمده و بین آنها درگیری رخ داده است که همین سرنخ کافی بود تا شایان که از بچه محل های قربانی جنایت بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شود.

قتل به خاطر مزاحمت خواهر

شایان که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت به ماموران گفت: سهراب بچه محل مان بود و من قصد کشتن او را نداشتم و شب حادثه به خاطر اینکه او برای خواهرم ایجاد مزاحمت کرده بود به جلوی در خانه شان رفتم تا با هم صحبت کنیم و می خواستم او دیگر مزاحم خواهرم نشود.

وی افزود: در گذشته چندباری به او تذکر داده بودم و وقتی سهراب به جلوی در آمد با هم درگیر شدیم و من دست به چاقو شدم و نمی دانم چطور به او چاقو زدم اما وقتی روی زمین افتاد پا به فرار گذاشتم.

حکم قصاص برای قاتل جوان

بدین ترتیب با اعترافات شایان بازسازی صحنه صورت گرفت و با توجه به درخواست اولیا دم به قصاص، دادگاه کیفری تهران در جلسه رسیدگی به این پرونده شایان را به خاطر قتل سهراب با ضربات چاقو به اعدام محکوم کردند.

مهلت به اعدامی پای چوبه دار

حکم اعدام شایان در دیوانعالی کشور مورد تایید قرار گرفت و در حالیکه پس از 10 سال زندان شایان هر روز با کابوس اعدام در زندان شب را صبح می کرد صبح روز چهارشنبه گذشته دستور اجرای حکم اعدام برای شایان صادر شد.

شایان در یک قدمی چوبه دار قرار داشت که با تلاش واحد صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران اولیای دم به خاطر ماه حج و عید قربان به متهم 3 ماه مهلت دادند و این حکم اجرا نشد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا جنایی پلیس جنایت قاتل حادثه کشتن فرار قتل اعدام زندان حکم اعدام اخبار حوادث قتل عکس چوبه دار اولیای دم پسر جوان عکس فیلم ایران دختر تهران اخبار اصفهان اخبار تهران مرداد ویدئو تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران در جلسه انتخابات شهرستان تهران گفت: ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در نظر گرفته شده است. 

 حامد شایان افزود: صندوق‌های سیار اخذ رای ویژه مسیر‌های خاص برای سهولت در امر رای ریزی و ادای فریضه دینی و سیاسی مردم در روز ۲۱ اردیبهشت آماده انتقال است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: با توجه به برگزاری تمام مکانیزه انتخابات در دور دوم، لزوم ارتباط پایدار شعب رای گیری بر بستر شبکه فیبر نوری ضروری است. 

حامد شایان همچنین تسریع در شناسایی و رفع موانع و نیز ساماندهی هرچه بهتر دکل‌های مخابراتی برای پوشش دهی مناسب خدمات به شعب رای گیری را خواستار شد.

۳۲ داوطلب راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس برای کسب ۱۶ کرسی بهارستان رقابت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • نویز کنسلینگ چیست و چه کاربردی دارد ؟
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال
  • نمایشگاه خوشنویسی سپهر سهراب + فیلم