Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از خبرنگاران جوان، ضبط مسابقه «عصر جدید» از ۱۹ تیرماه در اقدامی خودخواسته و به طور موقت، به دلیل موج دوم کرونا متوقف شد.

اما حالا عوامل این برنامه دوباره پای کار آمده اند؛ البته با رعایت سفت و سخت‌ پروتکل‌های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله این تغییر وضعیت عمده می‌توان به حذف تماشاگران در استودیو، تعطیلی بخش‌هایی از پشت صحنه از جمله استودیوی همراهان و خانواده شرکت‌کنندگان، انجام تست کرونا از تمامی عوامل و شرکت کننده‌ها و کم کردن نفرات تیم ضبط و تولید این برنامه اشاره کرد.

احسان علیخانی قبلاً هم در این برنامه با تأکید گفته بود، شرایط سختی برای ادامه ضبط «عصر جدید» دارد، اما تلاش می‌کند با همه رعایت‌های قانونی و بهداشتی، این شادی و دلخوشی را برای مردم حفظ و این برنامه را راهی آنتن کند.

«عصر جدید» شنبه‌ها و یکشنبه‌ها پخش می‌شود؛ منتظر قسمت پنجم از دور دوم این مسابقه تلویزیونی در آغاز هفته‌ آینده باشید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عصر جدید استعدادیابی احسان علیخانی کرونا پروتکل های بهداشتی عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، روز سه شنبه مراسم تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی ماه مبارک رمضان در شهرستان ایلام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان، مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا وسیمای مرکز ایلام و فعالان قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در مراسم تجلیل از فعالان و برنامه سازان قرآنی ماه مبارک رمضان، رویکرد تحولی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در عدالت رسانه‌ای و ترویج ارزش‌ها و معارف قرآنی را مورد توجه و تمجید قرار داد و تاکید کرد: صدا و سیمای استان ایلام در ماه مبارک رمضان با تولید برنامه‌های معارفی و قرآنی و پوشش زنده ترتیل خوانی و تفسیر قرآن و برنامه شب‌های قدر نقش بسزایی در توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه داشت.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواستار برنامه سازی و معرفی فعالان قرآنی در صدا و سیما شد.

کد خبر 6086942

دیگر خبرها

  • جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • قدردانی از عوامل برنامه‌های قرآنی کشور در مجلس
  • تغییر سبک زندگی یکی از مهمترین عوامل کاهش موالید در کشور 
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • عوامل برنامه «به افق فلسطین» روی خط ۱۶۲
  • اقدامات شهرداری برای ارتقای سلامت تهرانی‌ها | از طرح استعدادیابی سالمندان تا ترویج ازدواج و فرزندآوری
  • ماجرای تعطیل شدن فیتیله از زبان عمو قناد پس از ۱۰ سال
  • تجلیل از عوامل برنامه «سر سفره خدا»