Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،خلیل احمدیان  مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراغه  افزود: در این راستا، طرح‌های هادی روستایی در روستا‌های کهق، قلعه خالصه، کرده ده، قوم تپه و کرمجوان و طرح بهسازی و آسفالت معابر نیز در روستای آقکند ثمرق اجرا می‌شود.

او  ادامه داد: همچنین طرح بازنگری طرح‌های هادی روستایی نیز در ۱۶ روستای این شهرستان از ابتدای سال آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  اضافه کرد: همچنین امسال یک هزار و ۶۰ واحد وام مقاوم سازی مسکن روستایی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دریافت کرده اند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراغه   افزود: چهار تفاهم نامه برای اجرای طرح هادی ورستایی نیز در روستا‌های این شهرستان از جمله هرق، چلان سفلی و خیلفه کندی نیز از سوی این بنیاد منعقد شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیادمسکن انقلاب اسلامی طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرحهای هادی روستایی در مازندران

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر کل بنیاد مسکن مازندران در آیین افتتاح طرح هادی روستای سنگ نیشت سوادکوه گفت:بیش از ۹۰۰ طرح هادی روستایی در سطح استان در حال اجراست.

علی اصغر احمدی با اشاره به اینکه طرح هادی روستایی در سوادکوه همزمان با هفته حساب ۱۰۰ امام، به اهالی روستا‌های سوادکوه ارائه شد، افزود: با همراهی و پای کار بودن اهالی روستا، اعضای شورا و دهیار، این طرح به طول۹۰۰ متر و اعتباری بیش از بیست میلیارد ریال آماده بهره برداری شد.


مدیر کل بنیاد مسکن مازندران نقش مشارکت مردم در انجام طرح های روستایی را مهم عنوان و خاطرنشان کرد: مشارکت در اجرای طرح آسفالت ۴۵۰۰متر مربع به همت اهالی روستای سنگ پشت بخش زیراب، با انجام عقب نشینی‌های لازم محقق شد.

احمدی با بیان اینکه در هفته حساب ۱۰۰ امام، بیش از دو هزار واحد نهضت ملی مسکن افتتاح شد ،همچنین ارائه تسهیلات به ۱۵ هزار واحد مسکونی در نهضت ملی مسکن را از مهمترین برنامه های این اداره کل برشمرد که تاکنون ده هزار واحد مسکونی به بانک‌ها معرفی شده اند.

مدیر کل بنیاد مسکن مازندران  همچنین گفت: با توجه به جمعیت پذیر بودن استان، شورای مسکن آمادگی دارد تا در صورت تامین زمین از سوی منابع طبیعی، چندین برابر طرح‌های فعلی مسکن را در برنامه داشته باشد.

احمدی،صدور بیش از ۲۵ هزار جلد سند برای واحد‌های های روستایی و شهر‌های کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت را از مهمترین خدمات دولت در استان وشعار سال مقام معظم رهبری را حکمی عملیاتی و قطعی برای مدیران دانست که باید جدی گرفته شود.

دیگر خبرها

  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرحهای هادی روستایی در مازندران