Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس برای مذاکره با مدیران این باشگاه فردا به محل باشگاه می‌رود. - اخبار ورزشی -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم، بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس که در پایان این فصل قرادادش با تیم پرسپولیس به پایان خواهد رسید، در فضای مجازی اعلام کرد ظهر فردا ( چهارشنبه ) به منظور مذاکره با مدیران پرسپولیس برای تمدید قراردادش به دفتر این باشگاه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار رسن در طول فصل جاری بخاطر عدم دریافت مطالبات خود چندین بار با مسئولان پرسپولیس دچار اختلاف شده بود و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار مذاکرات این بازیکن عراقی با باشگاه پرسپولیس خواهد بود. رسن مبلغی در حدود 260 هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلب دارد.

پیروانی: با تقویت پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شویم/ احتمالا در بازی با ذوب‌آهن جشن قهرمانی می‌گیریم

 

انتهای پیام /

R7869/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پرسپولیس بیشتر بخوانید... آغاز مجدد تمرینات پرسپولیس با حضور انصاری شکایت رسمی باشگاه پرسپولیس از دو مجری تلویزیون بازگشت بازیکن کرونایی پرسپولیس به تمرینات قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آغاز مجدد تمرینات پرسپولیس با حضور انصاری شکایت رسمی باشگاه پرسپولیس از دو مجری تلویزیون بازگشت بازیکن کرونایی پرسپولیس به تمرینات واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مهاجم پیشین پرسپولیس در رادار باشگاه دسته پنجمی اسکاتلند ۲ شکایت رسمی باشگاه پرسپولیس از دو مجری تلویزیون ۳ اعلام زمان دیدار استقلال و سپاهان در جام حذفی ۴ پیروانی: با تقویت پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شویم/ احتمالا در بازی با ذوب‌آهن جشن قهرمانی می‌گیریم ۵ اعتراض رضایی به ساعی: مگر نگفتی کاندیدا نمی‌شوم؟/ ساعی: از کسانی که به من رای ندادند تشکر می‌کنم ۶ آلکنو: پاسخ من به پیشنهاد ایران منفی بود/ به زمان بیشتری برای فکرکردن نیاز دارم ۷ همه چیز درباره تیم ملی فوتبال/ ادامه جلسات اسکوچیچ، رایزنی برای دیدار دوستانه و در انتظار پاسخ کریم ۸ فرگوسن: کلوپ کاملاً شایسته کسب عنوان مربی سال بود/ یورگن را می‌بخشم! مهمترین اخبار ورزشی همه چیز درباره تیم ملی فوتبال/ ادامه جلسات اسکوچیچ، رایزنی برای دیدار دوستانه و در انتظار پاسخ کریم پیروانی: با تقویت پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شویم/ احتمالا در بازی با ذوب‌آهن جشن قهرمانی می‌گیریم انتخاباتی به سبک گلادیاتورها/ هیچ، در انتظار کمیسیون ورزشکاران؟ بهاروند: ایرادهای مدنظر فیفا درخصوص اساسنامه فدراسیون برطرف شده است مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: توسعه تسلیحات ما منطبق بر شناخت واقعی از نقاط ضعف و قوت دشمن است دیپلمات ارشد آمریکایی: نگران برداشته شدن تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران هستیم سی‌ان‌ان: نیروهای آمریکایی در منطقه از ترس رزمایش سپاه در پناهگاه خوابیدند اختصاصی/ دختر روحانی عضو هیئت علمی شهید بهشتی شد؟!/ مسئولان ذی‌ربط پاسخگو نیستند اولین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا درباره عزاداری محرم اعلام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس فوتبال پرسپولیس فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند که با شکستگی استخوان روی پا رو به رو شده بود آماده بازگشت به دروازه طلایی‌پوشان است و در تمرینات این تیم پا به توپ شد.

پیام نیازمند در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شد و جای خود را به نیما میرزازاد داد و پس از آن در 4 دیدار متوالی گلر جوان سپاهان برای این تیم به میدان رفت که عملکرد خوبی هم ارائه کرد و به نظر می‌رسد او در دیدار با استقلال ملاثانی هم در ترکیب این تیم قرار داشته باشد.

پیام نیازمند با حضور در تمرینات و مجوز کار کردن با توپ آماده دیدارهای حساس لیگ برتر و به ویژه بازی با پرسپولیس می‌شود تا در این بازی حساس مجدد به دروازه سپاهان بازگردد و مسئولیت حراست از دروازه این تیم را داشته باشد.

با توجه به مصدومیت همزمان نیازمند و بیرانوند به نظر می‌رسید دو گلر ملی‌پوش در این بازی حساس از لیست تیم‌های خود دور باشند اما بازگشت نیازمند و بازگشت احتمالی بیرانوند رقابت جالبی درون دروازه این دو تیم ایجاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس