Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:03:17 GMT

عزم جدی مجمع نمایندگان برای تخصیص حق آبه لرستان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۵۶۹۰

عزم جدی مجمع نمایندگان برای تخصیص حق آبه لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ویسکرمی امروز سه شنبه مروز جلسه شورای اداری شهرستان چگنی اظهار داشت: به مسئولین شهرستان چگنی خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم به صورت جهادی پای کار بیایند و مشکلات مردم را جدی بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه بین مردم حوزه انتخابیه ام هیچ تفاوتی قائل نیستم گفت: با پیگیری‌های مستمر اسم شهرستان از دوره چگنی به چگنی در مجلس تغییر یافته و از ادارات و مسئولین تقاضا داریم در مکاتبات و نام ادارات از اسم جدید استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرصتی تاریخی برای استان فراهم شده است و در نظر داریم نهادهای انقلابی را در استان پای کار بیاوریم عنوان کرد: با هماهنگی‌هایی که با نهادهای انقلابی صورت گرفته، در صورتی که مسئولین طرح‌های خود را تحویل دهند، می‌توان شاهد اشتغال زایی مناسبی در سطح شهرستان بود.

ویسکرمی با اشاره به اینکه در بحث بیمارستان شهر چگنی، دو دستگاه اکو و سونوگرافی به بیمارستان تحویل داده شده است و برای تکمیل تجهیزات رایزنی‌های بیشتر انجام می‌شود افزود: عزم جدی بین مجمع نمایندگان برای تخصیص حق آبه لرستان صورت گرفته و کارهای کارشناسی در حال انجام است؛ ما حتی تا پای استیضاح وزیر ایستاده‌ایم و تا حق‌مان را در قضیه آب نگیریم کوتاه نمی آییم و با طی شدن مراحل، شهرستان چگنی از حق آبه سد معشوره بهره‌مند خواهد شد.

وی گفت: مذاکراتی با رئیس کمیته امداد کشور انجام شده و تغییرات خوبی در این راستا به زودی صورت می‌گیرد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از مسئولین این شهرستان تقاضا داریم به بخش شاهیوند که از بخش‌های بسیار محروم استان است، بیشتر توجه کنند و مشکلات این بخش را بررسی کنند.
 

کد خبر 4985742

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی

به گزارش جام جم آنلاین لرستان کرم گودرزی در حاشیه بازدید از این پروژه اظهارکرد: در راستای افزایش ایمنی و تاب آوری شبکه گاز و همچنین همکاری جهت تسهیل در ادامه راهسازی جاده جدید خرم آباد به کوهدشت جابه جایی خط تغذیه ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن روستاهای محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی با ایمنی و موفقیت کامل انجام شد.
وی ضمن تاکید بر رعایت نکات ایمنی و ارائه توصیه های فنی گفت: در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم روستاهای محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی، تعمیرات، مقاوم‌سازی و تاب‌آوری خط تغذیه مذکور با تلاش و توان فنی مجموعه کارکنان بهره برداری با ایمنی و موفقیت به اتمام رسید.
گودرزی ضمن تشکر از مجموعه کارکنان ناحیه گازرسانی شهرستان چگنی گفت: با توجه به ضرورت عملیات مذکور، انجام این پروژه با حداقل زمان ممکن و عدم قطع گاز گسترده در بخش خانگی و استفاده از توان عملیاتی شرکت در بخش تجهیزات و نیروی انسانی انجام شد که علاوه بر اقدام به موقع و به حداقل رساندن تعمیرات باعث صرفه جویی مالی پنج میلیارد ریالی شد.

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • واکنش تایوان به تخصیص بسته کمک‌های مالی جدید آمریکا
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات