Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال آتالانتا در زمین پارما به پیروزی با ارزشی دست یافت. تاریخ انتشار: 23:57 - 07 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۱۷۸۱

خبرگزاری میزان - هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا با پیروزی بیرون از خانه آتالانتا مقابل پارما در ورزشگاه آنیو تاردینی آغاز شد.

در ابتدا کولوسوفسکی تیم میزبان را پیش انداخت، اما در نیمه دوم ورق به سود شاگردان گاسپرینی ورق برگشت و آنها موفق شدند توسط مالینوسکی و آلخاندرو گالوز بازی باخته را تبدیل به برد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدول تیم آتالانتا با این سه امتیاز ۷۸ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد. پارما نیز با ۴۶ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

در ادامه دیدار‌های روز نخست از هفته سی و هفتم تا دقایقی دیگر اینتر به مصاف ناپولی می‌رود.

بیشتر بخوانید: هت‌تریک ایموبیله و کمک به برد قاطعانه لاتزیو در زمین ورونا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آتالانتا پارما سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری پیروانی به تکرار اتفاقات سال نو

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در فصل گذشته و در شرایطی که از سپاهان عقب افتاده بود و امید کمی برای قهرمانی آنها می‌رفت، با شروع سال جدید و پیروزی‌های پیاپی خود توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

جالب اینکه فصل گذشته نیز سرخ‌ها سال جدید را در کرمان و در دیدار مقابل مس رفسنجان استارت زده بودند و اکنون نیز قرار است راهی این استان شده و با گل‌گهر سیرجان سال جدید را استارت بزنند.

افشین پیروانی مدیر محبوب تیم پرسپولیس که طی فصول اخیر در کنار این تیم اتفاقات خوبی را دنبال کرده، اکنون در سال جدید نیز امیدوار است اتفاقات سال گذشته و خیز بزرگ این تیم برای تکرار قهرمانی بار دیگر تکرار شود.

پیروانی با شروع دوباره تمرینات این تیم با حضور در استادیوم شهید کاظمی پیگیر وضعیت بازیکنان و همچنین نفرات ملی‌پوش این تیم در ترکمنستان بود و بعد از پیروزی مقابل این حریف، به بازیکنان این‌تیم تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی بوکسور تبریزی در تورنمنت جاده ابریشم
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی طوسی در رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • مریم طوسی در آفریقای جنوبی نقره‌ای شد
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در مسابقات جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • نایب‌قهرمانی پدیده ۱۴ساله پینگ‌پنگ ایران در دنیا
  • هفته 25 لیگ دسته اول؛ خیبر در صدر، مدعیان در حال نزدیک شدن
  • امیدواری پیروانی به تکرار اتفاقات سال نو