Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر دهه امامت و ولایت سپاه استان سمنان از اجرای ۵۳ برنامه شاخص در این استان به مناسبت این دهه خبر داد.

سرهنگ محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه ولایت و امامت به ریاست معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان اظهار کرد: این برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان سمنان افزود: امسال با توجه به مصوبه ستاد غدیر استان، ۱۰ ذی‌الحجه (عید قربان) تا ۲۵ ذی‌الحجه (روز خانواده) به‌عنوان ۱۵ روز شاد آسمانی برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا در استان سمنان محوریت برنامه‌ها با نگاه محله‌ای و حفظ و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تنظیم شده است، گفت: مقرر شد تا اصناف، بازاریان و محلات با هماهنگی شهرداری‌های به فضاسازی محدوده خود پرداخته و به تشکیل ستاد شهرستانی با محوریت امامان جمعه اقدام کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و صداوسیما برای نشر اخبار در رسانه‌ها مورد توجه است، افزود: استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای ارائه محتوا به دانش‌آموزان و استفاده از ظرفیت خادمان شهدا در رزمایش همدلی و مواسات در این دهه موردتوجه بوده و در این ستاد نیز به تصویب رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه بزرگداشت این شعائر دینی و مذهبی بسیار اهمیت دارد، گفت: تمام تلاش ستاد بزرگداشت غدیر، ترویج فرهنگ امامت و ولایت در جامعه است و امیدواریم در این راستا بتوانیم همه اثرگذار باشیم.

انتهای پیام/74036/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: ولایت استان سمنان راهیان نور سپاه دهه ولایت و امامت استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس

محمدحسین واحدیان با اشاره به شعار هفته سلامت امسال مبنی‌بر «سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت» اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، ویژه برنامه آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله را در مدارس سراسر استان برگزار می‌کنیم.

شهردار شهرکرد افزود: شهروندان، سرمایه‌های اجتماعی یک شهر محسوب می‌شوند و سلامت یک جامعه از سلامت تک‌تک شهروندان به وجود آمده است.

وی اضافه کرد: شهرداری شهرکرد به مناسبت هفته بهداشت بر مسئله بهداشت محیطی، تمرکز ویژه‌ای داشته چراکه جمع‌آوری زباله‌ها و پاکیزگی شهر، بیشتر از گذشته به سلامت جامعه کمک کند.

بیشتر بخوانید

قامت‌هایی که خم می‌شوند؛ دستانی که غبار از چهره شهر می‌زداید

واحدیان، برگزاری دوره‌های آموزشی جمع‌آوری پسماند‌ها به‌صورت چهره‌به‌چهره را دلیلی برای داشتن شهری با شهروندان آگاه دانست و افزود: با توجه به اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، ویژه برنامه آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله را در مدارس سراسر استان برگزار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: شهرداری شهرکرد در تلاش است تا با همکاری شهروندان، شهری بدون مخاطرات زیست‌محیطی به وجود آورد.

واحدیان، ارتقای نشاط اجتماعی را یکی از ویژه‌برنامه‌های شهرداری شهرکرد عنوان کرد و گفت: با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در مراکز عمومی همچون پارک، معابر و خیابان‌های اصلی برای به ارمغان آوردن نشاط اجتماعی، ویژه‌برنامه‌هایی همچون ورزش همگانی، تئاتر و سرود خیابانی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • استفاده حداکثری از ظرفیت «اسکاپ» برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای کشور
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت در معابر پر تردد
  • اجرای ۲۳ برنامه شاخص ویژه سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس
  • اجرای ۱۲۰ برنامه ویژه سالروز شکست آمریکا در طبس