Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

آژانس خبری اینترفاکس خبر داد که دومای روسیه با اشاره به نقض تمامیت مرزی روسیه توسط آمریکا طی چند روز گذشته اعلام کرده است به این اقدامات پاسخ می‌دهد.

اخبار بین الملل- یک فروند جنگنده روسی سوخو-۲۷ دیروز دوشنبه موفق شد هواپیمای جاسوسی آمریکا بر فراز آب‌های دریای سیاه را رهگیری کند و فراری دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در تاریخ دوشنبه ۲۷ ژوئیه نیرو‌های پدافند هوایی روسیه یک فروند جنگنده سوخو-۲۷ را به پرواز درآوردند تا هواپیمای جاسوسی آمریکا بر فراز دریای سیاه را رهگیری کند. جنگنده سوخو-۲۷ تمامی منطقه نظامی جنوبی دریای سیاه را برای رهگیری هواپیمای شناسایی آمریکا پرواز کرد و در نهایت موفق شد آن را فراری دهد.»

در این بیانیه آمده است: هواپیمای آمریکایی یک فروند هواپیمای شناسایی پوزیدون بود و جنگنده روسی پس از اطمینان از خروج هواپیمای شناسایی آمریکایی از نزدیکی مرز‌های آبی روسیه، به پایگاه خود بازگشت.

وزارت دفاع روسیه روز جمعه ۲۳ ژوئیه نیز با انتشار ویدئویی از رهگیری یک فروند هواپیمای شناسایی آمریکا بر فراز دریای سیاه خبر داده بود.

این در حالی است که وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه گذشته نیز اعلام کرد که جنگنده‌های متعلق به آمریکا و آلمان حریم هوایی این کشور را نقض کردند و جنگنده‌های روسیه اقدام به رهگیری آن‌ها کرده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جنگنده روسی آمریکا وزارت دفاع روسیه هواپیمای جاسوسی آمریکا جنگنده روسی وزارت دفاع روسیه هواپیمای شناسایی دریای سیاه یک فروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)

 

منبع: چندثانیه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برخورد دو فروند هواپیما در باند فرودگاه هیثرو لندن (فیلم) لحظه کنده شدن پوشش موتور هواپیمای مسافربری (فیلم) لحظه کنده شدن چرخ هواپیما به هنگام تیک آف (فیلم)

دیگر خبرها

  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • چین F_۲۲ آمریکا را فلج کرد! آیا فناوری جدید در اختیار ایران قرار می‌گیرد؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است ؟
  • فیلم/ تیمار و رهاسازی پرنده نادر غواص گلو سیاه در دریای خزر