Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت پتروشیمی خراسان در گفت‌گویی تفصیلی با تسنیم از آخرین آمار تولیدات و صادرات این شرکت در سال رونق تولید و تعهدات مسئولیت اجتماعی در قبال مردم استان گفت. - اخبار استانها -

علیرضا بابازاده در گفت‌وگوی تفصیلی با خبرنگار تسنیم در بجنورد با اشاره به انتقادات اخیر از مجموعه صنایع استان خراسان شمالی در قبال وظایفشان برای توسعه استان به رقم 800 میلیون تومانی تعهدات این مجموعه برای انجام فعالیت‌های مردمی اشاره کرد و اظهار داشت: با تصمیم هیئت مدیره قرار شده سالانه مبلغی معادل 800 میلیون تومان برای انجام فعالیت‌های اجتماعی از سوی شرکت پتروشیمی هزینه شود که این هزینه در بخش‌هایی نظیر عملیات مواسات و کمک مومنانه٬ توزیع ماسک و گان برای بیمارستان‌های استان و کمک به نهادهایی هم چون بهزیستی و کمیته امداد خرج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بجنورد در مجلس: خبری از «تدبیر» در پروژه فاز دوم پتروشیمی خراسان نیست خرید تجهیزات از خارج کشور چالش جدید فاز 2 پتروشیمی خراسان؛ نگران جذب اعتبارات هستیم‌ فاز 2 پتروشیمی خراسان؛ سرنوشت پر ابهام مهم‌ترین مصوبه سفر رئیس جمهور به خراسان‌شمالی

وی در ادامه با اشاره به رشد تولیدات این مجتمع در سال گذشته و ادامه آن در سال جاری تصریح کرد: مجتمع پتروشیمی خراسان در سال 98 بیش از 1300 میلیارد تومان درآمد داشته که بخش زیادی از این میزان از صادرات محصولاتی نظیره اوره و ملامین بوده است. هم‌چنین علی‌رغم تحریم‌های مالی و مشکلاتی که برای ازگشت پول فروش محصولات وجود داشته در این زیمنه نیز شرکت پتروشیمی توفیقات خوبی داشته است.

دور زدن تحریم‌ها در تعمیرات اساسی پتروشیمی خراسان

مدیرعامل پتروشیمی خراسان تصریح کرد: در سال جاری مهم ترین اقدام این مجتمع انجام تعمیرات اساسی پس از گذشت 4 سال بود که باید این تعمیرات(اورهال) انجام می‌شد که دچار قطع تولید نشویم. در این تعمیرات اساسی که کاملا بومی و به اتکای دانشمندان داخلی و تولیدات داخلی و نیروی کار استان انجام گرفت٬ ظرفیت تولید کارخانه مجددا احیا و هم‌اکنون با قدرت در حال تولید هستیم.

بابازاده در پاسخ به سوالی درباره نحوه انجام مسئولیت اجتماعی صنعت بزرگی هم‌چون پتروشیمی برای رفع محرومیت‌های استان٬ گفت: هم‌اکون بیش از 4000 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در این شرکت در حال کار هستند که این یعنی ایجاد اشتغال و درآمد برای 4000 خانوار ساکن این استان. از سوی دیگر حدود 55 میلیارد تومان خرید محصولات مورد نیاز شرکت از داخل استان انجام می‌شود و این کمک بزرگی به بازار خراسان شمالی است.

وی با تاکید بر این موضوع که شرکت پتروشیمی خراسان تمام حساب‌های بانکی‌اش در داخل استان است٬ اظهار داشت: تاکید داریم که تمام حساب‌های بانکی مجموعه پتروشیمی باشد در استان باشد و درآمدهای شرکت به حساب‌های بانکی داخل استان سرازیر می‌شود و این یک نقدینگی و سرمایه برای بانک‌های استان است.

تیم‌داری صنایع در استان‌های محروم بی‌معنا است

مدیرعامل پتروشیمی خراسان در پاسخ به سوالی درباره تیم‌داری صنایع بزرگ در لیگ‌های فوتبال 2 گفت: به نظرم با توجه به وضعیت محرومیت استان و اینکه در برخی از روستاهای خراسان شمالی با مشکل تامین غذا روبرو هستیم٬ واقعا تیم داری در فوتبال معنایی ندارد. تاکید بر حل سایر مشکلات استان است و اگر هم مسسولان خراسان شمالی برای این قضیه فشاری بیاورند و اصرار داشته باشند٬ سعی می‌کنیم با منطق پاسخ  آن‌ها را بدهیم.

بابازاده درباره تعامل با مدیران استان نیز تصریح کرد: به هر حال مجموعه پتروشیمی در جغرافیای خراسان شمالی است و باید در داخل استان تعامل داشته و با مدیران این استان کار کنیم. هم اکنون هم با عدم نگاه به آنچه گذشته است٬ تلاش می‌کنیم تعامل خوبی با مدیران داشته و در این زمینه اقدامات خوبی هم انجام شده است.

طرحی به نام فاز دوم پتروشیمی خراسان نداریم

وی در بخش دیگری از این مصاحبه در پاسخ به سئوالی درباره وعده رئیس جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان با هر نامی٬ گفت: بحث فاز دوم و یا توسعه پتروشیمی به طور کلی از دستور کار خارج شده و آنچه انجام می‌شود ایجاد یک شرکت جدید با برخی از اعضای فعلی سهام داران. همه سهام داران برای طرح فاز دوم پتروشیمی خراسان موافق نبودند و اینک شرکت جدیدی ایجاد شده که فقط در هویت برخی از سهامداران با شرکت پتروشیمی خراسان هم سو است.

مدیرعامل پتروشیمی خراسان ادامه داد: شرکت جدید شاید در مجموعه پتروشیمی خراسان ایجاد شود ولی هر خدمتی را که از این مجموعه دریافت کند حتما هزینه آن را پرداخت خواهد کرد. برنامه فعلی مجتمع پتروشیمی خراسان ایجاد صنایع پایین دستی است تا از شر خام فروشی خلاص شویم. سه طرح پایین دستی آماده شده و مراحل تکمیلی مطالعات را در حال انجام هسند.

در ادامه بخش‌هایی از این گفت‌وگوی 60 دقیقه‌ای را در قالب کلیپ ویدئویی می بینید.

انتهای پیام/311/ش

R7719/P/S6,55/CT16 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون صنایع فوتبال آسیا تولید ملی بیشتر بخوانید... علیرضا بابازاده مدیرعامل پتروشیمی خراسان شد فروش محصولات پتروشیمی خراسان شمالی ۲۰۰ درصد افزایش پیدا کرد فاز ۲ پتروشیمی خراسان؛ سرنوشت پر ابهام مهم‌ترین مصوبه سفر رئیس جمهور به خراسان‌شمالی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... علیرضا بابازاده مدیرعامل پتروشیمی خراسان شد فروش محصولات پتروشیمی خراسان شمالی ۲۰۰ درصد افزایش پیدا کرد فاز ۲ پتروشیمی خراسان؛ سرنوشت پر ابهام مهم‌ترین مصوبه سفر رئیس جمهور به خراسان‌شمالی واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون صنایع فوتبال آسیا تولید ملی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۳ گزارش| کارون در سیطره برج‌های بی‌مجوز؛ طرح جامع شهری اهواز چه زمانی اجرایی می‌شود؟ ۴ آیت‌الله مکارم‌شیرازی: ‌عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود/ ‌نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت ۵ حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی استان بوشهر ۵۰ تا ۸۰ درصد افزایش یافت ۶ آتش سوزی ۳۰۰ هکتار از مراتع و اراضی دوراهی سربیژن استان کرمان مهار شد ۷ گزارش| آیا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پاسخگوی تورم است؟ ۸ گزارش| ۳۰ روستای بخش لوداب آب شرب ندارند مهمترین اخبار استانها گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم آخرین جزئیات از سلطان فروش قبر/ شاکیان به دادستانی شهرری مراجعه کنند همدان|مصرف قلیان و دود ناشی از آن یکی از راه‌های انتقال کرونا است آیت‌الله علم‌الهدی: کرونا هزاران کارگر روزمُزد را بیکار کرده/ به معیشت قشر آسیب‌پذیر توجه شود مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: توسعه تسلیحات ما منطبق بر شناخت واقعی از نقاط ضعف و قوت دشمن است وحشت از حزب الله،ارتش اسرائیل را به جنگ با سایه‌ها کشاند/ اشغالگران مجددا در مرز لبنان آتش گشودند دستیار وزیر امور خارجه: سفر مقامات آمریکایی به منطقه در راستای ایران‌هراسی است عراق|تکذیب اصابت موشک کاتیوشا به اطراف فرودگاه بغداد دیپلمات ارشد آمریکایی: نگران برداشته شدن تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون صنایع فوتبال آسیا تولید ملی کمیسیون صنایع فوتبال آسیا تولید ملی مدیرعامل پتروشیمی خراسان شرکت پتروشیمی خراسان شمالی ترین اخبار داخل استان رئیس جمهور مهم ترین تیم داری فاز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت‌ها حذف می‌شود

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در پایان جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره حمایت این معاوت از زنان شاغل در حوزه صنایع دستی گفت: صنایع دستی متولی خود را دارد برای اشتغال بانوان هم بحث تعاونی ها و هم مشاغل خانگی را داریم که تا جایی که بتوانیم هم در بحث تسهیلات هم در بحث مجوزها و بازارچه های فروش حمایتشان می کنیم اما متولیان خاص آن ها باید اقدامات اساسی تر را انجام دهند در استان ها و اعتباراتی که برای آن ها تصویب می کنیم یکی از مباحث بازارچه‌ها است که اقدامات ما در خصوص آن ها برای سرپرستان خانوار و مشاغل خانگی است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره درج نام مادران در کارت ملی گفت: در این خصوص مراحلی را پیش رفتیم ولی گفتند این کارت ها دارد منسوخ می شود و اصلا هیچ نامی نمی آید و فقط کد ملی روی کارت ها قرار است درج شود. گفتند اصلا در کارت‌های جدید نه نام پدر و نه نام مادر درج نمی‌شود و این مساله دیگر موضوعیت ندارد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت‌ها حذف می‌شود
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی
  • تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی محقق شود
  • بارش‌ها در خراسان شمالی رشد حدود ۳۰ درصدی داشت