Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «برخی اصولگراها، استاد پیاده کردن آدم‌ها از قطار هستند. حتی اگر لازم باشد، یک واگن را هم جدا می‌کنند تا مسئله‌شان حل شود! دلواپس قطاری هستم که فقط واگن رستوران آن باقی مانده و مدعیان و سرخط‌ها، فکر و ذهن‌شان در رقابت بر سر غذا و دسر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


 

کد خبر 535367 برچسب‌ها تلویزیون عزت‌الله ضرغامی اصولگرایان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون عزت الله ضرغامی اصولگرایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان

رحمت رحمت‌نژاد اظهار کرد: میزان تناژ بارگیری راه‌آهن لرستان در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ به بیش از ۳۵ هزار تن رسید که این رقم تناژ بارگیری ۳۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی بیان کرد: میزان تن کیلومتر مبدا - مقصد در اداره کل راه‌آهن لرستان در یک ماه اول سال ۱۴۰۳ به مرز ۱۶ میلیون تن رسید که ۳۳ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

مدیرکل راه‌آهن لرستان درباره جابه‌جایی بار از طریق راه‌آهن لرستان، گفت: سال گذشته ۴۴۵ هزار و ۴۱۹ تن کالا بارگیری شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ رشد ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد. این میزان بارگیری در سال ۱۴۰۱، ۳۱۷ هزار و ۳۲۷ تن بوده است.

او از افزایش ۴۲ درصدی تعداد واگن‌های قطار‌های باری در استان خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۱ تعداد واگن‌ها ۵۵۱۸ عدد بود که این تعداد سال گذشته ۷۸۲۴ واگن شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • نگاه تمدن آفرین در عرصه معماری و شهرسازی و بازآفرینی لازم است
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • واکنش معنادار و خاص ضرغامی به بازگشت دوباره گشت ارشاد را ببینید
  • (ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • نفرت از صهیونیست‌ها به نقطه پایان این رژیم کودک‌کُش تبدیل خواهدشد