Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یوسف سعیدی، معاون پرورشی و فرهنگی استان همدان، از راهیابی یک اثر از استان به مرحله کشوری هشتمین جشنواره دوسالانه «تجارب برتر تربیتی» خبر داد و گفت: استان همدان در این دور از جشنواره رتبه نخست کشور را کسب نمود.

او افزود: این جشنواره به منظور دستیابی به اندوخته‌های تجربی مستند همکاران شاغل در مدارس اعم از مدیران، معاونین، معاونین پرورشی، مربیان پرورشی و مشاوران تربیتی و با هدف ترغیب به حضور فرهنگیان استان در عرصه‌های پژوهشی تربیتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی و فرهنگی استان همدان اضافه کرد: ۴۰ اثر از مناطق و نواحی ۱۹ گانه آموزش و پرورش به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شد که پس از داوری، ۱ اثر به مرحله کشوری این جشنواره که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در تابستان ۱۳۹۹ برگزار شد راه یافت که همان یک اثر در مرحله کشوری حائز رتبه نخست شد.

سعیدی با اشاره به اینکه استان همدان به همراه سه استان دیگر در این دور از جشنواره رتبه نخست کشور را کسب نمودند ادامه داد: اثر خانم «مریم حیدریان» با موضوع «تأثیر ورزش بر پرخاشگری» از آموزشگاه بلال حبشی شهرستان بهار توانست رتبه نخست جشنواره را از آن خود کند.

او در خبری دیگر از از راه یابی بیش از ۱۱۰ اثر دانش آموزی استان به مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری خبر داد.

معاون پرورشی و فرهنگی استان همدان اظهار داشت: مرحله آموزشگاهی سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری با شرکت بیش از ۱۷۲ هزار دانش آموز در سامانه همگام و در سطح مدارس برگزار شد.

سعیدی افزود: در مرحله استانی آثار بیش از هزار و ۶۰۰ نفر در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله آوایی، نمایشی، دستی و تجسمی، فیلم کوتاه به صورت گروهی و انفرادی بررسی و داوری شد.

او ادامه داد:پس از داوری و ارزیابی آثار در مرحله استانی، ۱۱۳ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شد که این آثار شامل ۱۰ اثر گروهی و ۱۰۳ اثر انفرادی است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان مرحله کشوری رتبه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شریعت جعفری گفت: با هدف توسعه صدور مجوزهای کسب و کارها در استان ۹ کمیته تخصصی تشکیل شده است و در این کمیته ها وضعیت درگاه ها ملی مجوزها بررسی و پیگیری می شود.

 

او ادامه داد: در این زمینه شعبه ویژه ۶بازپرسی کرج برای تخلفات صورت گرفته در زمینه کسب و کارها تشکیل شده است.

او تصریح کرد: در زمینه صدور مجوزهای برخط کسب و کار در استان تا این لحظه بیش از ۱۲۰ هزار درخواست ثبت شده که از این میان بیش از ۷۳ هزار درخواست برای صدور مجوز بررسی های لازم را داشته اند که نشان دهنده صدور ۶۰ درصدی مجوزهای کسب و کار برخط در استان البرز است.

 

به گفته شریعت جعفری بیشترین تعداد درخواست های مجوز کسب و کار با حدود ۵۴ هزار درخواست مرتبط با اتاق اصناف و پس از آن اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صمت استان است.

 

رییس گروه اقتصادی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان گفت: کرج با ۵۷ درصد از کل درخواست ها بیشترین میزان درخواست مجوز کسب و کار را ثبت کرده است و طالقان چهارباغ هم با ۱ و ۴ درصد کمترین میزان درخواست را ثبت کرده اند.

دیگر خبرها

  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری