Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیر دفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: کمک مالی دولت به احیای دریاچه ارومیه از محل ماده ۱۰ و ۱۲ است و معمولا از شهریورماه منابع مالی به دستگاه‌های اجرایی تزریق می‌شود. - اخبار استانها -

مسعود تجریشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با ابراز خرسندی از اینکه دولت به تمامی پروژه‌های سازه‌ای ستاد احیای دریاچه ارومیه کمک کرده است اظهار داشت: کمک مالی دولت از محل ماده 10 و 12 است و با وجود اینکه از اول سال بودجه‌ای به همین منظور تخصیص نیافته اما معمولا از شهریورماه منابع مالی به دستگاه‌های اجرایی تزریق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت مرکز آینده‌پژوهی دریاچه ارومیه گفت: اساسنامه این مرکز از طریق دستگاه‌های اجرایی و سازمان محیط زیست به پایان رسیده و برای اینکه این موضوع نهادینه شود از سازمان محیط زیست خواسته شده که مصوبات لازم را اخذ کند تا بتواند پس از این که کار ستاد احیا به پایان رسید به عنوان نهادی که همان کار را انجام می‌دهد به وظایف خود ادامه دهد.

مدیر دفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه افزود: هم اکنون محل احداث آن در رشکان تعیین شده و هم اکنون در حال هماهنگی برای تجهیز آن مرکز هستیم.

خبر خوش نوبخت/ اعتبار ‌احیای دریاچه ارومیه تامین شد+ فیلمنوبخت: دولت به وعده‌اش برای احیای دریاچه ارومیه عمل خواهد کرد / اعتبارات ‌تخصیص یافت‌

وی تصریح کرد: هفته گذشته به این نتیجه رسیدیم که محل آن به صورت موقتی به محل ستاد دریاچه ارومیه منتقل شود تا محل رشکان آماده شود.

به گزارش تسنیم در مرکز آینده‌پژوهی دریاچه ارومیه مباحث مهم دریاچه و حفظ آن و نیز فعالیت های مربوط به دریاچه، پایش و رصد شده و در آینده این مرکز متولی اصلی دریاچه ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام/7548/ح

R7548/P/S6,48/CT1 بیشتر بخوانید... آیا اعتبارات دریاچه ارومیه از بودجه ۹۸ حذف شده است؟ اعتبارات دریاچه ارومیه صرف انتقال آب و احیا دریاچه شود دولت درباره اعتبارات دریاچه ارومیه صادق نیست / در مقابل خواسته‌های ناحق خانم ابتکار می‌ایستم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آیا اعتبارات دریاچه ارومیه از بودجه ۹۸ حذف شده است؟ اعتبارات دریاچه ارومیه صرف انتقال آب و احیا دریاچه شود دولت درباره اعتبارات دریاچه ارومیه صادق نیست / در مقابل خواسته‌های ناحق خانم ابتکار می‌ایستم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۳ گزارش| ۳۰ روستای بخش لوداب آب شرب ندارند ۴ کاشان در وضعیت قرمز قرار گرفت/ تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا ملاک نحوه برگزاری مراسم عزاداری ۵ آغاز توزیع نهاده‌های دامی بین مرغداری‌های گیلان/ واحدهای متخلف سهمی از نهاده‌ها نمی‌برند ۶ رئیس سازمان چای کشور: پرداخت ۸۲ درصد از مطالبات چایکاران/ تولید چای خشک امسال ۱۵ درصد افزایش یافت ۷ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۸ آیت‌الله مکارم‌شیرازی: ‌عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود/ ‌نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت مهمترین اخبار استانها وعده رئیس جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد / تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم گزارش ویدئویی | چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند؟ قطب صنعتی ایران محروم از صنایع تبدیلی کشاورزی/ وقتی محصولات کشاورزی استان مرکزی دور‌ریز می‌شود+ فیلم چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی مهمترین اخبار تسنیم هشدار رئیس کمیسیون بهداشت مجلس برای حل مشکلات زیرساختی برای مقابله با کرونا وعده رئیس جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد / تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم واگذاری کیش به چینی ها صحت ندارد/براساس منافع ملی با شرکا قرار داد می بندیم دلایل اصلی گران شدن نهادهای دامی/انحصار واردات در اختیار ۹ شرکت است «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»| پورابراهیمی: نقدینگی باید به بازار اول بورس هدایت شود/توسعه بازار دوم تهدید است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اعتبارات دریاچه ارومیه احیای دریاچه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم

وزیر نفت گفت: سال گذشته رشد تولید نفت و گاز بالای ۲۰ درصد بود و فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی هم رشد تولید داشتند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: سال 1402 سرمایه‌گذاری خوبی در بخش‌های بالادست و پایین دست انجام دادیم و پروژه‌های نیمه‌تمام را که 28 میلیارد دلار بود را به اتمام رساندیم.

وی افزود: سال گذشته رشد تولید نفت و گاز بالای 20 درصد بود و فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی هم رشد تولید داشتند. برنامه‌ریزی کردیم، هم برای سرمایه‌گذاری جدید و هم پروژه‌های نیمه‌تمام باقیمانده تا در سال 1403 جهش خوبی در رشد تولید داشته باشیم.

وزیر نفت تاکید کرد: امسال هم تلاش می‌کنیم حتی بالاتر از 20 درصد سال گذشته رکورد بزنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۴۰۳ چه زمانی نهایی می‌شود؟
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • تصاویر زیبا و چشم‌نواز از حال خوب دریاچه ارومیه + عکس
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • اعتبارات سفر دوم دولت به استان سمنان قابل توجه است
  • کاری از سوی دولت برای دریاچه ارومیه صورت نگرفته/ با دو میلیارد متر مکعب آب هم می‌شود در دریاچه قایق‌سواری کرد/ پایان تابستان معلوم می‌شود
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • اوجی: امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو