Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@10:04:57 GMT

چمران: پاسخ ما به اقدام تروریستی آمریکا باید خاص باشد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۷۳۶۹

چمران: پاسخ ما به اقدام تروریستی آمریکا باید خاص باشد

خبرگزاری مهر: مهدی چمران نایب رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اقدام جنگنده‌های آمریکایی در تهدید هواپیمای مسافربری ماهان، گفت: رویکرد ایالات متحده به گونه‌ای است که اگر اقداماتش بی پاسخ بماند با قلدری آن را تکرار می‌کند.

وی با بیان اینکه خوی آمریکا تجاوزگری است و اگر در ماجرای سال گذشته پهپاد آن‌ها را نمی‌زدیم، آن کار را تکرار می‌کردند، افزود: امروز هم اگر ما نایستیم آمریکا طبق سیاست‌هایی که دارد، برای حرکت‌های مشابه اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال سیاسی تصریح کرد: دولت تروریستی آمریکا نه به قوانین بین‌المللی مقید است و نه بویی از حقوق بشر برده است، بنابراین تنها با زبان زور می‌توان با او سخن گفت.

چمران با اشاره به اینکه حرکت اخیر جنگنده‌های آمریکایی باید با یک اقدام قاطع و کوبنده پاسخ داده شود، اظهار داشت: البته اقدام ما به صورت مقابله به مثل نخواهد بود و جمهوری اسلامی هیچ‌گاه به خود اجازه نمی‌دهد که جان انسان‌های غیر نظامی و شهروندان بی گناه را تهدید کند.

وی تاکید کرد: اقدام اساسی در مواجهه با تروریست‌های آمریکایی اخراج آن‌ها از منطقه است که باید با جدیت بیشتری پیگیری شود. خوشبختانه در این موضوع همه کشور‌های محور مقاومت اعم از عراق و سوریه و لبنان و سایر کشور‌ها هم نظر و هم جهت هستند.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب افزود: پارلمان عراق اخراج آمریکا را به شکل قانون در آورده و سوریه هم اعلام کرده است که حضور آمریکایی‌ها در این کشور غیرقانونی است، یعنی یک کشوری با زور و به صورت غیرقانونی در خانه ما حضور دارد و با پررویی اعلام می‌کند که باید رفت و آمد‌های هوایی منطقه زیر نظر او باشد.

چمران گفت: اینکه آمریکا باید از منطقه اخراج شود اولین خواسته ماست، اما اقدامات تروریستی آن‌ها نیز باید به شکل خاص پاسخ داده شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: جنگنده های آمریکایی مهدی چمران تهدید هواپیمای مسافربری ماهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ازداج عجیب در آمریکا؛ جشن عروسی دوقلوهای به هم چسبیده با یک سرباز آمریکایی/ عکس

تصاویر در شبکه های اجتماعی عکس عروسی را نشان می دهد که دوقلوهای به هم چسبیده با لباس عروس و جاش بولینگ، سرباز ارتش آمریکا، با کت و شلوار خاکستری در کنار آنها ایستاده و دست در دست هم گرفته‌اند.

این دوقلوها به عنوان معلم کلاس پنجم کار می کنند و در مینه سوتا، که زادگاهشان است، زندگی می کنند. یکی از کاربران، هایدی بولینگ، در ابتدا یک کلیپ ویدیویی کوتاه به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد این زوج در حال رقصیدن در مراسم عروسی خود هستند. با این حال، در حال حاضر هیچ اظهاراتی از سوی دوقلوها وجود ندارد.

منبع: news18

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889221

دیگر خبرها

  • اقدام آمریکا برای آزادی زندانیان این کشور در افغانستان
  • یک ازداج عجیب در آمریکا؛ جشن عروسی دوقلوهای به هم چسبیده با یک سرباز آمریکایی/ عکس
  • آمریکا تمام اطلاعات حمله تروریستی مسکو را به روسیه نداد
  • محکوم کردن اقدام تروریستی صهیونیست ها علیه دو جوان فلسطینی در غزه
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • روسیه: آمریکایی‌ها خودشان را در حادثه تروریستی کروکوس لو دادند
  • چرا آمریکا قطعنامه آتش‌بس در غزه را وتو نکرد؟
  • روسیه: اوکراین پشت حمله تروریستی به کروکوس است
  • آمریکایی‌ها از اپل شکایت کردند