Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید عزت‌اللهی به تیم روستوف روسیه بازگشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه آخرین جدول نقل‌وانتقال‌های تابستانی تیم‌های لیگ برتر فوتبال این کشور را منتشر کرد که دو بازیکن ایرانی نیز میان آنها قرار دارند.

بر اساس گزارش این روزنامه ورزشی روسیه، سعید عزت‌اللهی با پایان یافتن دوره قرضی بازی برای تیم یوپن بلژیک به روستوف بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت‌اللهی در سه فصل اخیر در تیم‌ّهای روسی آمکار، آنژی، ردینگ انگلیس و یوپن بلژیک به صورت قرضی بازی کرده است.

همچنین اسپورت اکسپرس از علاقمندی 9 تیم آرسنال، لسترسیتی، اورتون و وستهام یونایتد، ناپولی، فیورنتینا و میلان ایتالیا و تیم‌های اسپانیایی اتلتیکو مادرید و سویا به جذب سردار آزمون، مهاجم تیم زنیت سن‌پترزبورگ خبر داد.

اعلام تقویم فصل جدید لیگ برتر فوتبال روسیه

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سعید عزت‌اللهی سردار آزمون بیشتر بخوانید... سماک: سردار آزمون مثل بنزما و لاکازت است/ او را مهاجمی صبور می‌دانم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سماک: سردار آزمون مثل بنزما و لاکازت است/ او را مهاجمی صبور می‌دانم واژه های کاربردی مرتبط سعید عزت‌اللهی سردار آزمون پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ طارمی با بازیکنان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی تمرین کرد ۲ رونالدو مقابل حریف بعدی یوونتوس بازی نمی‌کند/ پایان کورس کریس و ایموبیله؟ ۳ شفیعی: خیلی از جوان‌های سایپا به پیراهن تیم ملی می‌رسند/ برای فصل بعد تصمیمی نگرفته‌ام ۴ سری A | اینتر با پیراهن جدید در سن‌سیرو بر ناپولی غلبه کرد ۵ CAS اسامی باشگاه‌های خواهان پابرجا ماندن مجازات منچسترسیتی را فاش کرد ۶ اعلام زمان دیدار استقلال و سپاهان در جام حذفی ۷ آغاز مجدد تمرینات پرسپولیس با حضور انصاری ۸ آلکنو: پاسخ من به پیشنهاد ایران منفی بود/ به زمان بیشتری برای فکرکردن نیاز دارم مهمترین اخبار ورزشی سعیدی: باید عقب‌ماندگی‌های کمیسیون ورزشکاران جبران شود/ با بخشنامه و دستور نمی‌توان همدلی و انسجام ایجاد کرد افشاردوست: نباید در توانایی‌های آلکنو شک کرد/ لهستانی‌ها کاملا با برنامه پیش می‌روند سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| بدیعی: داشتن کرسی می‌تواند جلوی تضییع حق یک کشور را بگیرد قاسمی‌نژاد: یک فصل دیگر با شهر خودرو قرارداد دارم و دوست دارم بمانم/ چهار فینال مهم در پیش داریم مهمترین اخبار تسنیم هشدار رئیس کمیسیون بهداشت مجلس برای حل مشکلات زیرساختی برای مقابله با کرونا وعده رئیس جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد / تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم واگذاری کیش به چینی ها صحت ندارد/براساس منافع ملی با شرکا قرار داد می بندیم دلایل اصلی گران شدن نهادهای دامی/انحصار واردات در اختیار ۹ شرکت است «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»| پورابراهیمی: نقدینگی باید به بازار اول بورس هدایت شود/توسعه بازار دوم تهدید است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سعید عزت اللهی سردار آزمون سعید عزت اللهی سردار آزمون سعید عزت اللهی سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد

رم در بازی هفته سی و سوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ با تامی آبراهام تعویض شد و برای رم به میدان رفت. او موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند. بولونیا در این بازی توسط اوساما ال عزوزی (دقیقه ۱۳)، یوشوا زیرکزی (۴۵) و الکسیس سالماکرز (۶۵) به گل رسید.

این برد به بولونیا کمک کرد تا ۶۲ امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد و رم هم با ۵۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی با سردار رادان
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری