Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین استقلال بعد از چند ناکامی موفق شد تا پارس جنوبی را در جم شکست بدهد تا از شدت انتقادات علیه فرهاد مجیدی کاسته شود. مجیدی و استقلال بازی‌های سرنوشت سازی را تا انتهای فصل دارند. سه بازی حساس استقلال ظرف دو هفته آینده تکلیف نیمکت استقلال برای فصل بعد را روشن خواهد کرد.

استقلال شنبه آینده باید در لیگ برتر برابر سپاهان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که به نوعی فینال لیگ برتر برای کسب سهمیه خواهد بود. پنجشنبه آینده هم استقلال در مشهد میهمان شهر خودرویی است که از قضا این تیم هم آخرین امیدهای خود برای کسب سهمیه را در نبرد با استقلال جست و جو می‌کند و در نهایت جدال مرگ و زندگی در جام حذفی که هم برای قلعه‌نویی و هم برای مجیدی حیثیتی خواهد بود. قلعه‌نویی در دومین فصل حضورش در سپاهان و هفتمین فصل بدون جامش بیشتر از هر زمانی به کسب افتخار نیاز دارد و فرهاد هم که بعد از سیل انتقاداتی که روانه‌اش شد قول کسب سهمیه و گرفتن جام حذفی و صعود از آسیا را داده است.

با این همه این یک روی سکه است برای مجیدی. رویی که اگر سکه بخت و اقبال او آنچنان که او تصور می‌کند ننشیند حفظ نیمکت استقلال سخت ترین کار ممکن برای سرمربی جوان آبی‌ها خواهد بود.

در روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر تلاش برای به خدمت گرفتن یک سرمربی خارجی برای فصل آینده استقلال مطرح شده بود و حتی پست‌های یکی از اعضای هیات مدیره استقلال در این خصوص هم به این شائبه ها دامن زده بود. هر چند سعادتمند چاره‌ای جز حمایت از فرهاد مجیدی به دلیل حساسیت بازی‌های پیش روی استقلال نداشت اما شاید بخشی از پروژه استقلال کهکشانی که او در ذهن دارد را باید روی نیمکت استقلال جست و جو کرد. 

سعادتمند به خوبی می‌داند در صورت از دست رفتن سهمیه و جام حذفی، حذف فرهاد مجیدی از روی نیمکت استقلال و نشاندن یک سرمربی کارنامه‌دار خارجی به جای او  با استقبال هواداران آبی همراه خواهد بود و به همین منظور احتمالا گزینههایی مد نظر او هستند تا در صورت رقم نخوردن آنچه که مجیدی وعده‌اش را داده،او گزینه های آلترناتیو خود را داشته باشد.

برای هواداران استقلال آندره استراماچونی گزینه محبوب و آرمانی‌شان محسوب می‌شود. اما ماجرای شکایت او از استقلال و پرداخت کامل قرارداد سرمربی ایتالیایی علی رغم تنها ۱۳ هفته حضور ماجرایی است که استرا را از نیمکت استقلال دور خواهد کرد. استقلال در صورتی که در مذاکره با استراماچونی موفق به گرفتن تخفیف از سرمربی سابق خود نشود به طور کامل قید او را خواهد زد. ضمن اینکه باید دید با توجه به تجربه خوشتیپ ایتالیایی در تهران او حاضر به بازگشت به لیگ برتر ایران خواهد بود یا نه.

اما یک گزینه جذاب دیگر برای نیمکت فصل بعد استقلال مطرح شده است؛الکساندر نوری سرمربی سابق وردربرمن که این فصل بعد از دستیاری در هرتابرلین برای مدتی هم به طور موقت هدایت این تیم را بر عهده داشت.

نوری فصل پیش یکی از گزینه های هدایت پرسپولیس هم بود و حتی ایرج عرب مذاکراتی هم با این گزینه ایرانی آلمانی داشت اما در نهایت مذاکرات چند روزه آنها با کالدرون نتیجه داد و پرسپولیس مربی باتجربه آرژانتنی را به نوری ترجیح داد. انتخابی که با توجه به جدایی برانکو سرمربی باسابقه این تیم منطی به نظر می‌رسید.

الکس نوری ۴۱ ساله که ۳ سال جوانتر از فرهاد مجیدی است این فصل همراه به عنوان یورگن کلینزمن به هرتا رفت و بعد از اخراج کلینزمن به عنوان جانشین او انتخاب شد اما کسب ۵ امتیاز از ۴ بازی باعث شد تا او هم برکنار شود. 

سرمربی جوان و جذاب ایرانی-آلمانی به مدیران استقلال برای فصل آینده پیشنهاد شده است. مربی‌ خارجی که قیمت بالایی ندارد و سابقه سرمربیگری در سه تیم آلمانی را هم در کارنامه دارد. همه اینها برای جانشینی فرهاد مجیدی در صورت ناکامی کافی به نظر نمی‌رسد؟ 

کد خبر 535381 برچسب‌ها مربی - استراماچونی فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مربی استراماچونی فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال نیمکت استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اتفاقات اخیر باعث شد خمز که در کنفرانس خبری اعلام کرده بود قصد استعفا ندارد، تراکتور را ترک کند. سعید مظفری‌زاده‌، مدیر ورزشی باشگاه تراکتور در مورد برنامه‌های این تیم پس از جدایی خمز گفت: «هنوز نمی‌دانیم چه برنامه‌ای در پیش داریم و فعلا با کادر ایرانی‌مان تمرینات را پیگیری می‌کنیم. البته محمد نصرتی استعفایی داده بود که هنوز با این استعفا موافقت نشده و صحبتی در موردش نکردیم. با شرایطی هم که پیش آمده قطعا با استعفای او موافقت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: تیم جدید یحیی گل‌محمدی مشخص شد؟

درنتیجه با توجه به اینکه در مقطع حساسی هستیم با کادر ایرانی تمرینات را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم بدون دردسر و مشکل به خوبی برنامه‌ریزی کنیم.» وی در مورد گزینه‌های جانشینی خمز و اسامی همچون فرهادمجیدی، محمد ربیعی و مخصوصا یحیی‌ گل‌محمدی گفت: «به‌هیچ‌عنوان هیچ‌یک از این اسامی را تایید نمی‌کنم. برخلاف شایعات، چون ما نمی‌خواستیم با خمز قطع همکاری کنیم با هیچ گزینه‌ای مذاکره نکرده بودیم. وقتی هدف‌مان ادامه همکاری با این مربی بود چرا باید با مربی دیگری وارد مذاکره شویم. اتفاقی که باعث جدایی خمز شد در همین ۴۸ ساعت اخیر رخ داد. پیش از این در جلسه‌ای که با هم داشتیم هر دو طرف تمایل به ادامه همکاری داشتیم، از این رو برای ادامه هفته برنامه‌ریزی کرده بودیم اما اتفاقاتی افتاد و او ترجیح داد در کنار خانواده‌اش باشد و مجبوریم به نظر او احترام بگذاریم. برای ادامه کار منتظریم تا گروه فنی به باشگاه ملحق شوند و برای ادامه کار تصمیم‌گیری کنیم. تا قبل از این ۴۸ ساعت ما حتی برنامه تمرینی را هم اعلام کرده بودیم. هدف ما این است که بدون وقفه به کارمان ادامه دهیم؛ چراکه بازی‌های حساسی داریم و نمی‌خواهیم تیم وارد حاشیه شود.»

منبع: همشری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1227301 برچسب‌ها تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور