Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حسین میرزایی در گفت و گوبا ایسنا در خصوص برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم امسال گفت: در این حوزه قصد دارم دو باغ را مثال بزنم، هنگامی که در یک باغ وارد می شوید شاهد هستید که گلها منظم کاشته شده و از نظم و زیبایی آن لذت می برید ولی هنگامی که آن گلها را می بویید می بینید بوی خاصی نداشته و گویی گل مصنوعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار این باغ، باغ دیگری وجود دارد که اگرچه آشفتگی های مختصری در آن وجود دارد و آن نظم و انسجام باغ اول را ندارد ولی هنگامی که گل آن را می بویید به دلیل واقعی بودن از عطر آن مدهوش می شوید.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: عزاداری ماه محرم به شیوه سنتی که هر ساله شاهد آن هستیم مثال آن باغ دوم و بزگزاری این مراسم ها در فضای مجازی مثال باغ اول است، امسال هم مراسم های عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) باید به شیوه سنتی خود برگزار شود فقط لازم است مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه کنند، ولی به هر جهت نباید آن واقعی بودن و زنده بودن این مراسم ها را تحت شعاع قرار بدهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نماینده مجلس ماه محرم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی های اولیه از فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، اظهار داشت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

علیرضا نقوی افزود: زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب وفاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیروهای منطقه در کوتاه ترین زمان مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • کشف بقایای زنان شکنجه و خفه شده‌ به شیوه «مافیاهای ایتالیایی» در مراسم قربانی ۶ هزار سال پیش
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • جنگیدن برای ذائقه‌سازی مخاطب موسیقی بسیار سخت شده است
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می‌یابد
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می یابد
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود