Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@04:54:52 GMT

بسته خبری حوادث در گلستان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۷۸۰۷

بسته خبری حوادث در گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهمترین حوادث گلستان را در این بسته خبری بخوانید.   کشف بیش از ۶ میلیارد کود و سم قاچاق در گنبد کاووس   سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران پلیس آگاهی گنبد کاووس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا موفق به شناسایی محل نگهداری کود شیمیایی و سموم کشاورزی قاچاق در یک انباری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نمایندگان جهاد کشاورزی و اداره صمت آن شهرستان در بازرسی از انبار مورد نظر ۲۷ تن و ۴۵۰ کیلو کود شیمیایی و ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سم کشاورزی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش کود و سم‌های کشف شده ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ دادگر با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات و معرفی وی به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: مقابله با قاچاقچیان کالا و مخلان امنیت اقتصادی جامعه همواره از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.   دستگیری سارق احشام در کمتر از یک ساعت در گنبدکاووس   سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت بعنف احشام با خودروی پژو ۴۰۵ در یکی از جاده‌های روستایی حوزه پاسگاه آق آباد گنبدکاووس، دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با سرعت عمل و هوشیاری پلیس، خودرو مورد نظر در یکی از محور‌های فرعی مشاهده و طی یک تعقیب و گریز هدفمند پلیسی متوقف شد.

سرهنگ علی فر گفت: در بازرسی از صندوق عقب خودرو مورد نظر یک رأس گوسفند سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس افزود: پس از تحویل گوسفند سرقتی به شاکی، متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ علی فر در پایان با اشاره به نزدیکی عید سعید قربان، به دامداران و نگهدارندگان احشام توصیه کرد: عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس زمینه‌ساز بروز سرقت است که لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت توجه ویژه به توصیه‌های پلیس داشته باشند و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   کشف بیش از ۹ کیلو گرم مواد مخدر در آق قلا   سرهنگ اکبر سجادی فرمانده انتظامی آق قلا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع موادمخدر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی ضربتی وغافلگیرانه موفق به توقیف موتورسیکلت وی شدند.

سرهنگ سجادی افزود: ماموران در بازرسی از تجهیزات همراه متهم ۹ کیلو و ۳۰۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا گفت: نیروی انتظامی عزم جدی در برخورد با سوداگران مرگ دارد و از شهروندان عزیز نیز انتظار می‌رود در صورت مشاهده مواردی از این دست مراتب را از طریق شماره تماس ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث نیروی انتظامی مواد مخدر فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد مرد مفقودشده در ارتفاعات دینارکوه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از کشف جسد مردِ ۴۸ ساله مفقودشده در یکی از ارتفاعات دینارکوه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، نوروز شریعتی با اشاره به دیدار شد این جسد در صبح امروزاظهار داشت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مفقودی مردی 48 ساله در ارتفاعات دینارکوه، پیدا شدن وی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان و یگان‌های امدادی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان با بیان اینکه در ادامه جست‌وجو و تماس یکی از شهروندان مبنی بر مشاهده جسد فردی در ارتفاعات دینارکوه افزود: بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به گزارش مفقود شدن فرد متوفی توسط خانواده‌اش به پلیس در روز گذشته، تصریح کرد: ماموران انتظامی با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر، خود را به محل حادثه رسانده و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، متأسفانه متوفی به علت افتادن از روی اسب و برخورد سرش با سنگ فوت کرده است.

شریعتی تصریح کرد: جسد متوفی برای تحقیقات و بررسی بیشتر به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • دستگیری ۳ سارق در یزد
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • جسد مرد مفقودشده در ارتفاعات دینارکوه کشف شد
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله‌ای در ارتفاعات دینارکوه 
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله‌ در ارتفاعات دینارکوه آبدانان
  • کشف ۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه
  • ۲ تن سبوس از یک دستگاه نیسان در سملقان کشف شد