Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۸ مرداد ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

اعتراف سارقان اماکن خصوصی در آران و بیدگل به ۵۰ فقره سرقت سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان آران و بیدگل و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در این خصوص تیم ویژه‌ای راه اندازی و اقدامات علمی و تخصصی برای شناسایی سارقان صورت گرفت و نهایتاً اکیپی از عوامل پلیس آگاهی شهرستان آران و بیدگل حین گشت زنی ۳ نفر را در حال سرقت ازیکی از اماکن خصوصی شهروندان شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: متهمان که غیربومی و اهل یکی از استان‌های غربی کشور هستند پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته لب به اعتراف باز کرده و به ۵۰ فقره سرقت در شهرستان آران و بیدگل اقرار کردند.

سرهنگ تُرکیان با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه با معرفی از سوی سارقان گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانون تحویل مراجع قضائی شدند.   کشف ۳۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در فلاورجان سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: پس از وصول خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در گارگاه تولیدی واقع در یکی از مناطق فلاورجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری عوامل یگان امداد، طی هماهنگی با مرجع قضائی در محل اعلامی حاضر و در بازرسی از گارگاه تولیدی تعداد ۳۱ دستگاه ماینر غیرمجاز، کشف کردند.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه تصریح کرد: بنا به اظهارات کارشناسان، ارزش کشفیات به دست آمده ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، گفت: استفاده از دستگاه‌های ماینر، نیاز به برق زیادی داشته لذا متهم که با استفاده از برق یارانه‌ای واحد‌های صنعتی اقدام به فعالیت غیرقانونی کرده بود و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   کشف محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق دراصفهان سرهنگ"کامران ریاحی در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان مطلع شدند فردی اقدام به نگهداری لوازم خانگی قاچاق در محلی می‌کند که وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از این محل بازرسی شد که ۲ کولر گازی و ۳ تلویزیون ال‌ای دی خارجی فاقد مدارک قانونی و گمرکی کشف شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.   کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق دراصفهان سرهنگ"محمدرضا خدادوست"در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه موتوسیکلت ۴۰۰ سی سی غیر مجاز در اتوبان شهید دستجردی اصفهان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۱ این شهرستان قرار گرفت.

او تصریح کرد: واحد گشت انتظامی آن یگان موتورسیکلت مذکور را شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری راکب موتورسیکلت اظهار داشت: ارزش موتورسیکلت توقیفی ۷۰۰ میلیون ریال ارزیابی شد که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان اماکن خصوصی قاچاق استخراج ارز دیجیتال کشف لوازم خانگی قاچاق فرماندهی انتظامی استان اصفهان آران و بیدگل اماکن خصوصی پلیس آگاهی فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در دلیجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ ملک حسین چگنی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان دلیجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
او افزود: مأموران موفق شدند چهار نفر از سارقان احشام که در حال تردد با یک دستگاه خودرو بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته، متهمان به ۹ فقره سرقت احشام در شهرستان‌های دلیجان، ساوه، خمین، شازند، تفرش و استان قم اعتراف کردند و بعد از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ چگنی در انتها با تأکید بر رعایت توصیه‌های پیشگیرانه پلیس در استفاده از لوازم ایمنی از سوی دامداران، از آنان خواست تا در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی دامداری خود یا فروش احشام به صورت مقطعی و شیوه‌های نامتعارف از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز