Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقازیارتی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: حوادث آتش‌سوزی در چهارماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اراک ۱۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود آقازیارتی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: در شش‌ماهه نخست امسال آتش‌نشانان و تیم‌های امدادی و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک در قالب ۸۷۶ مورد عملیات مربوط به آتش سوزی به شهروندان خدمت ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازیارتی با اشاره به اینکه آمار عملیات مربوط به آتش سوزی انجام شده در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد، اظهار کرد: از ۸۷۶ عملیات آتش سوزی تعداد ۶۰۵ مورد مربوط به فضای سبز، مراتع و مزارع، ۵۰ مورد حریق خودرو و ۴۲ مورد منازل مسکونی و مابقی موارد مثل کارگاه، انباری و… بوده است.

وی با تأکید بر اینکه از خانواده‌ها تقاضا داریم نسبت به بیمه کردن منازل مسکونی خود اقدام کنند تصریح کرد: شهروندان دقت کنند اگر اتفاقی بیفتد کسی نمی‌تواند به آن‌ها در حوزه مالی کمک کند و بیمه مجاورت هم باید مورد توجه شود چراکه اگر منزلی دچار آتش شود و آتش وارد منزل مسکونی مجاور شود باید شهروند خسارت پرداخت کند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی اراک و خدمات ایمنی شهرداری اراک در خصوص آمار حوادث در چهارماهه نخست امسال عنوان کرد: در این بازه زمانی ۵۲۵ مورد حادثه رخ‌داده  که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش حوادث را نشان می‌دهد.

آقازیارتی خاطرنشان کرد: در چهارماهه اخیر بیشترین حوادث مربوط به سوانح خودرویی و آسانسور بوده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: خدمات ایمنی شهرداری اراک سازمان آتش نشانی نخست امسال آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش قدس آنلاین، جعفر میعادفر در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی که صبح امروز با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در طرح سلامت نوروزی ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت داشت. همچنین دو پایگاه بال ثابت و پایگاه دریایی در ایام نوروز نیز فعال بود و در این ایام حدودا یک میلیون تماس از سوی مردم دریافت و ۲۹۶ هزار ماموریت انجام شد.

میعادفر با اشاره به حوادث ترافیکی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدودا ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس سازمان اورژانس کشور از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: همچنین اورژانس هوایی نیز ۱۹۳ سوت پرواز داشت که نسبت به سال گذشته افرایش چشمگیری دارد.

به گفته وی در طرح سلامت نوروزی ۲۶ هزار نیروی انسانی در حوزه اورژانس و فوریت های پزشکی خدمت کردند و از خود کارنامه درخشان و درخور تقدیری برجای گذاشتند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • هشدار اورژانس نسبت به افزایش ۲۲ درصدی غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳