Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه؛ از انهدام باند قاچاق سلاح در شهر ماهیدشت و کشف 25 قبضه سلاح جنگی با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق اسلحه و اینکه با وارد کردن تعدادی سلاح از کشورهای همجوار به داخل کشور، قصد دارند آنها را از استان های همسایه وارد کرمانشاه کنند، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و اشراف اطلاعاتی خود موفق به شناسایی مسیر حرکتی 2 دستگاه خودروی پژو 405 قاچاقچیان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، آنها را در ورودی شهر ماهیدشت متوقف کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی از خودروهایی توقیفی قاچاقچیان سلاح، 25 قبضه کلت کمری کشف و در این راستا 4 نفر هم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تحقیقات مربوط به این باند ادامه دارد، گفت: در صورتی که افرادی دیگر هم با این باند همکاری داشته باشند دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: سلاح کرمانشاه قاچاق انهدام باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های بندرعباس و میناب یک دستگاه تانکر و ۳۹ دستگاه خودرو سواری شوتی فعال در قاچاق سوخت توقیف و ۱۳۰ هزار لیترگازوئیل قاچاق کشف شد.

وی افزود: علاوه بر توقیف خودرو‌های شوتی ماموران انتظامی در روستای بوستانو بندرعباس نیز با همکاری عوامل دریابانی ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به صورت بلاصاحب از مشک‌های ماری کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ارزش سوخت‌های کشف شده ۴۰ میلیارد ریال برآورده شده است.

سردار جاویدان افزود: در این رابطه ۴۰ نفر از عاملان قاچاق سوخت دستگیر و با تشکیل پرونده  به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • مصوبه مجلس برای ضبط وسیله نقلیه حامل سلاح جنگی
  • کدام سلاح و مهمات قاچاق به نفع دولت مصادره می‌شود؟
  • وسیله نقلیه حامل انواع سلاح گرم جنگی ضبط می‌شود
  • مجازات قاچاق سلاح گرم و سرد جنگی تعیین شد
  • مجازات قاچاق سلاح گرم یا سرد جنگی تعیین شد