Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس به وزیر امور اقتصادی و دارایی ضرورت بر نظارت بر ارزش گذاری بانک مهر اقتصاد و جلوگیری از تضییع حقوق سهامداران را متذکر شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی به فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی ضرورت نظارت بر ارزش‌گذاری بانک مهر اقتصاد و جلوگیری از تضییع حقوق سهامداران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متذکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل تذکر نماینده مردم شاهین شهر به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: ضرورت نظارت بر ارزش‌گذاری منصفانه بانک مهر اقتصاد و جلوگیری از تضییع حقوق سهامداران

شرح تذکر:

جناب آقای وزیر!

در جریان اقدام بانک مهر اقتصاد در بانک سپه ابهاماتی در ارزش گذاری این بانک وجود دارد که نیازمند توجه و رسیدگی است. از آنجایی که سهامداران اصلی این بانک از قشر بسیجی و حافظ امنیت کشور و دلسوز نظام هستند، جلوگیری از تضییع حقوق آنان امری ضروری است. مواردی همچون نحوه واگذاری، زمان و نحوه ارزش‌گذاری، کسری مالیات از ارزش کلی بانک بدون توجه به رأی دادگاه مبنی بر رد مالیات بر ارزش افزوده به نفع بانک، فاصله زمانی ارزش‌گذاری تا تسویه با سهام‌داران و عدم محاسبه تورم از زمان ارزش‌گذاری تا زمان تسویه حساب مورد سؤال و نیازمند بررسی است.

لذا مقتضی است دستور فرمائید اقدامات لازم جهت احقاق حقوق این قشر معظم صورت پذیرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر مجلس شورای اسلامی فارس جلوگیری از تضییع حقوق نظارت بر ارزش گذاری بانک مهر اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، یداله ملکی صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو خبر داد و با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تأمین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

کد خبر 6087279

دیگر خبرها

  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران
  • وزیر اقتصاد تشریح کرد؛ جزئیات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران / ارزش پول ملی در ۴ دهه چقدر کاهش یافت؟
  • جزئیات معامله۶هزار میلیاردی سرخآبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها