Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از کسب اطلاع از تصرف دو پلاک ۵۰ و ۷۲ اصلی بخش هشت از اراضی ملی واحد حقوقی و یگان حفاظت اراضی ملی وارد عمل شد و طبق هماهنگی لازم با نیروی انتظامی در محل حضور یافته با قاطعیت تمام با متصرفین برخورد قانونی کرد.
وی اضافه کرد: با حضور عوامل یگان حفاظت و نیروی انتظامی،  متصرفین قلع و قمع و ۲ قطعه زمین تصرف شده در مجموع به مساحت ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع و ارزش تقریبی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیارد ریال رفع تصرف و به حالت اولیه بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیمی افزود: در سال گذشته بیش از ۶۱ هزار متر مربع از اراضی ملی تصرف شده توسط افراد سودجو و فرصت طلب، رفع تصرف و به وضع سابق بازگردانده شده است.
وی یادآور شد: از مردم در خواست داریم در هر نقطه ای از شهر کامیاران شاهد تصرف اراضی ملی بودند نسبت به اطلاع آن از طریق سامانه تلفنی ۱۶۵۶ اقدام کنند تا در اسرع وقت نسبت به قلع و قمع متصرفین اقدام شود.

برچسب‌ها کردستان وزارت راه و شهرسازی تصرف اراضی کامیاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان وزارت راه و شهرسازی تصرف اراضی کامیاران کردستان وزارت راه و شهرسازی تصرف اراضی کامیاران اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ احمدی گفت: طبق دستور رئیس دادگستری شهرستان طارم درختانی که قلع و قمع شده بودند با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم جمع‌آوری و به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری منتقل شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم بااشاره به اینکه  این قلع و قمع آثار تصرفی در پلاک هندی‌کندی به مساحت ۲۰ هکتار بود، افزود: این اقدام با همکاری فرماندهی یگان‌های حفاظت استان و شهرستان طارم انجام شد.


دیگر خبرها

  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری