Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: وزیر کشور با اعتقاد به ایجاد تعادل و توازن منطقه‌ای و با لحاظ تبعیض مثبت نسبت به استان‌های کمتر توسعه یافته که آن سیستان و بلوچستان در راس آن قرار دارد؛ به دنبال توسعه همه جانبه این استان است.

به گزارش ایسنا، بابک دین‌پرست در نشست ارزیابی سند اجرایی مصوبات محرومیت زدایی منطقه بلوچستان در شهرستان خاش اظهار کرد: ۵۳درصد از حدود ۴۸۵برنامه و پروژه توسعه‌ای سند محرومیت زدایی منطقه بلوچستان با حمایت‌های ویژه دولت تدبیر و امید محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تمام وزرای کشور و چهار معاونت ریاست جمهوری برای رفع مشکلات مردم سیستان و بلوچستان اهتمام دارند و هم‌اینک بیش‌ از ۱۵۰گزارش از وزیران به هیات دولت برای رفع محرومیت‌های این خطه از میهن اسلامی ارائه شده است.وزیر کشور با اعتقاد به ایجاد تعادل و توازن منطقه‌ای و با لحاظ تبعیض مثبت نسبت به استان‌های کمتر توسعه یافته که آن سیستان و بلوچستان در راس آن قرار دارد؛ به دنبال توسعه همه جانبه این استان است.

معاون وزیر کشور با تاکید بر اینکه دغدغه همه ارکان نظام و دولت، توسعه سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: دولت و حاکمیت خود را مسئول تامین معیشت، آسایش، آرامش و رفع مشکلات اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی مردم می‌داند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد تعادل در منطقه، تلاش برای اجرای عدالت و رفع تبعیض از اهداف مهم دولت محسوب می‌شود، افزود: در شرایط دشوار اقتصادی کشور و وجود تنگناهای مختلف، شاهد اجرای پروژه‌های کلان ملی در سیستان و بلوچستان هستیم که با توجه به مشکلات مالی میهن اسلامی از دغدغه و نگاه بلند دولت برای خدمت رسانی به مردم حکایت دارد.

دین پرست اظهارداشت: در کشور افزون‌بر ۸۷ هزار پروژه نیمه تمام داریم که برای اجرا و تکمیل آنها به بیش‌از ۸۰۰ هزار میلیارد تومان نیاز است.

وی با اشاره به وجود پنج هزار و ۲۰۰ هکتار اراضی کشاورزی مستعد با ۴۰ حلقه چاه فعال کشاورزی و ظرفیت ایجاد شغل برای بیش از هزار نفر در منطقه گوهرکوه تفتان، گفت: اگر تا پایان عمر این دولت ۷۰ درصد از این ظرفیت محقق نشود، مجبور می‌شویم از طریق وزارت جهادکشاورزی و دادگستری جلوی فعالیت آن را بگیریم زیرا ایجاد اشتغال برای کمتر از یکصد نفر مردم بومی منطقه قابل قبول نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاون اقتصادی وزیر کشور سيستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

وزیر کشور به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان دقایقی قبل از طریق فرودگاه کنارک وارد استان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، احمد وحیدی وزیر کشور با هدف بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان و بررسی خسارات وارده لحظاتی قبل از طریق فرودگاه کنارک وارد سیستان و بلوچستان شد و بلافاصله به همراه محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی عازم مناطق سیل‌زده شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • عملیات روانی و روایت نادرست دشمنان از سیل بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیام وزیر کشور از سیستان: بر سر عهدی که بستیم، هستیم
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور وارد سیستان و بلوچستان شد
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند