Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز در توئیتی نوشت: با گذشت ۴۴ روز از اعتصاب کارگران هفت تپه برای مطالبات به حقشان، متأسفانه تاکنون خبری از حضور صدا و سیمای خوزستان در جمع کارگران این شرکت نیست.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی جمشیدپور، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز در توئیتی به عدم حضور صدا و سیمای خوزستان در جمع کارگران معترض شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدپور در این توئیت نوشت: با گذشت ۴۴ روز از اعتصاب کارگران عزیز شرکت هفت تپه برای مطالبات به حقشان، متأسفانه تاکنون خبری از حضور صدا و سیمای خوزستان در جمع کارگران این شرکت نیست. ‌ای کاش فقط برای یک بار هم که شده، پای درد و دل کارگران هفت تپه می‌نشستید.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اهواز صدا و سیمای خوزستان هفت تپه پرونده هفت تپه اعتراضات کارگری سیمای خوزستان جمع کارگران هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره بازداشت دانشجویان معترض به جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه در دانشگاه‌های این کشور نوشت: گزارش‌های خبری درباره سرکوب و بازداشت گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی توسط پلیس این کشور به دلیل حمایتشان از مردم فلسطین، نقض خشونت‌بار حق رای، آزادی بیان و حقوق بشر است که برای افکار عمومی سراسر جهان نگران‌کننده است.

تجمع دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

کنعانی افزود: ضرورت دارد که دولت آمریکا در عین پایبندی به وظایف حقوق بشری خود، آزادی بیان و تجمعات دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به خواسته‌ها و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگذارد.

بازداشت دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

در ادامه پیام سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مطرح شد: نقش اصلی و حمایت‌گرانه دولت آمریکا در نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین با ایجاد فضای خفقان‌آور و فرونشاندن صدای معترضان پاک نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • نگرانی از یورش گارد ملی آمریکا به دانشجویان معترض
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • غلیان جنبش ضداسراییل در دانشگاه های آمریکا
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
  • گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان