Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود برازنده روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری خراسان رضوی ساعت ۲۳ دیشب به جمعیت هلال احمر اعلام کرد ۱۲ نفر عضو سه خانواده در دره شمخال گم شده‌اند. 

وی ادامه داد: گروه جستجو و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر قوچان با سرپرستی مسوول امداد و نجات این شعبه و همراهی نیروهای سپاه پاسداران از دیشب در این منطقه عملیات جستجو برای ایفتن افراد گم شده را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: تا این لحظه یعنی ظهر امروز هشتم مرداد ماه نشانی از اعضای خانواده‌های مفقود پیدا نشده است.

وی افزود: با ادامه عملیات جستجو در صورت نیاز گروههای عملیاتی بیشتری از جمعیت هلال احمر برای جستجو به منطقه اعزام می‌شوند. 

دره ۱۸ کیلومتری شمخال در جوار روستایی به همین نام از کیلومتر ۷۰ جاده قوچان - باجگیران آغاز می‌شود و از سوی دیگر به منطقه درونگر واقع در جاده قوچان - درگز ختم می‌شود. دره شمخال که یکی از تفرجگاههای طبیعی جذاب در شمال خراسان رضوی محسوب می‌شود از سمت شمال شرق به کوه آسلمه و از سمت جنوب شرق به رودخانه دائمی کال شمخال محدود است. 

قوچان در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال مشهد واقع است. 

برچسب‌ها مشهد قوچان مفقودی سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد قوچان مفقودی سازمان امداد و نجات هلال احمر مشهد قوچان مفقودی سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان

سازمان امداد و نجات هلال‌احمر از پیدا شدن ٣ مفقودی سیل جنوب استان کرمان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سازمان امداد و نجات هلال‌احمر اعلام کرد: صبح امروز خبری مبنی بر مفقودی سه نفر از بانوان بومی در جنوب استان کرمان داشتیم که باعث ایجاد تکدر خاطر هموطنان شد.

طبق این اعلام خوشبختانه با تلاش‌ها و پیگیری‌های تیم‌های جمعیت هلال احمر و نیرو‌های بومي و مردمی طی یک عملیات تجسس سه دختر جوان مفقود شده در منطقه سرجنگل عشایری شهرستان عنبرآباد واقع در جنوب استان کرمان در صحت و سلامت کامل پیدا شدند.

همچنين طبق اعلام روابط عمومی فرمانداری ارزوییه با توجه به بارندگی‌های اخیر و جاری شدن رودخانه‌های فصلی یک کودک ٨ ساله حدود پیش از ظهر امروز که برای تماشای رودخانه رفته بود، ناگهان لیز خورده و داخل سیلاب سقوط می‌نماید.

خوشبختانه این کودک توسط افراد محلی به منطقه دور از رودخانه هدایت و در حالی که به نظر می‌رسد فوت کرده است، پس از حدود یک ساعت و ۴۵ دقیقه تلاش کادر درمان شبکه بهداشت منطقه احیا می‌شود.

این کودک پس از احیا جهت ادامه درمان به بیمارستان شهرستان ارزوییه اعزام شد.

لازم به توضیح است با نجات افراد این دو اتفاق خوشبختانه تا کنون بارندگی‌ها و سیلاب‌های استان کرمان، فوتی نداشته است.

دیگر خبرها

  • نهاد‌های بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ورود جدی کنند
  • نهادهای بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ورود جدی کنند
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • نیروهای هلال احمر یک مفقود شده سیل عنبرآباد را پیدا کردند
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات