Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادعلی تاتار روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش تر در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری دعای عرفه اعلام شده بود که این آیین برگزار می شود اما به دلیل مخالفت های دانشگاه علوم پزشکی و برای حفظ سلامت مردم و رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی این آیین لغو شد.

وی اظهارداشت: برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا مردم باید از حضور در اجتماعات و برگزاری آیین های تجمعی عزا و عروسی و ترددهای بی مورد پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قصرشیرین گفت: تمام واحدهای صنفی سطح شهر نیز ملزم به رعایت فاصله اجتماعی، پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک هستند و استفاده از ماسک نیز برای تمامی کارکنان ادارات، بانک ها و همچنین ارباب رجوع اجباری است.

تاتار اضافه کرد: مجموعه بهداشت و درمان در قصرشیرین پای کار هستند و تلاش تمامی عوامل ستاد کرونا نیز قابل قدردانی است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد که دارای ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان است. 

برچسب‌ها کرونا قصرشیرین مرز خسروی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا قصرشیرین مرز خسروی کرونا قصرشیرین مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • باورهای توحیدی امیرمؤمنان(ع) در دعای کمیل
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • دعای دفع حشرات؛ مفید برای از بین بردن مورچه، ملخ، موش و…
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی