Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@10:14:35 GMT

جزئیات نامه جدید حسن روحانی به ولادمیر پوتین

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۹۴۸۸

خرداد: ربیعی درباره نامه روحانی به پوتین گفت: این نامه نیز در ادامه هماهنگی های طرفین درباره این مسائل و آینده همکاری‌های ایران و روسیه بود.
به گزارش خرداد، علی ربیعی سخنگوی دولت در پرسش و پاسخ مکتوب این هفته خود به موضوع ارسال نامه‌ای از سوی حسن روحانی به پوتین رئیس جمهور روسیه اشاره کرد و در پاسخ به پرسشی درباره نامه اخیر روحانی به پوتین و نتیجه‌بخشی مذاکرات ظریف – پوتین گفت: ایران و روسیه منافع و نگرانی های مشترک فراوانی دارند که لازمه رسیدگی به آنها، ارتباط مستمر میان مقامات دو کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این نامه نیز در ادامه هماهنگی های طرفین درباره این مسائل و آینده همکاری‌های ایران و روسیه بود. زمانی که ایالت متحده دشمنی بی‌سابقه ای را با ملت ایران و روسیه در زمینه های گوناگون در پیش گرفته، تبادل ایده میان روسای جمهور امری طبیعی و به منظور تسریع در پیشرفت امور است.  
اخبار سیاسی- او ادادمه داد:  گاهی لازم است که بخشی از این هماهنگی ها در سطح وزرای خارجه صورت بگیرد و گاهی وارد شدن روسای جمهور ضروری است. سفر آقای ظریف همراه همراه با انتقال پیام رئیس جمهور به آقای پوتین، یک تلاش موفق دیپلماتیک در هر دو سطح مزبور بود.
ربیعی گفت:  به طور کلی این سفر دو هدف داشت یکی در خصوص تلاش آمریکا برای ادامه محدودیت های تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران بود که لازم بود مجدداً مذاکراتی در سطوح عالی با فدراسیون روسیه صورت گیرد. هدف دیگر نیز تمدید قراردادی است که از بیست سال پیش با فدراسیون روسیه در همه زمینه ها داشته ایم. برچسب ها: علی ربیعی ، حسن روحانی ، ولادمیر پوتین

منبع: خرداد

کلیدواژه: علی ربیعی حسن روحانی ولادمیر پوتین ایران و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«الهام علی‌اف» وارد مسکو شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرد که الهام علی‌اف، رییس‌جمهور جمهوری آذربایجان امروز دوشنبه در سفری کاری وارد مسکو شد و در ساعات آینده نیز با ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

دفتر مطبوعاتی ریاست‌جمهوری جمهوری آذربایجان نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این سفر با دعوت ولادیمیر پوتین انجام شده است.

پیش از این، دفتر مطبوعاتی کرملین اعلام کرد که در چارچوب این سفر، علی اف با پوتین دیدار خواهد کرد و در آن قرار است موضوعات اصلی مربوط به توسعه بیشتر روابط روسیه وجمهوری آذربایجان در زمینه مشارکت و اتحاد راهبردی بررسی شود. و همچنین تبادل نظر همه جانبه در مورد مسائل جاری منطقه ای انجام شود.

کد خبر 6085412

دیگر خبرها

  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • حمله به پایگاه راداری استراتژیک روسیه؛ کی‌یف از خط قرمز هسته‌ای مسکو عبور کرد؟
  • روسیه تسهیل تجارت غلات در گروه بریکس را کلید زد
  • اندیشکده آمریکایی: روسیه خود را برای جنگ با ناتو آماده می‌کند
  • ادعای مهم اندیشکده آمریکایی؛ روسیه خود را برای یک جنگ بزرگ آماده می‌کند
  • هشدار به قضات لاهه؛ اگر در کنار ایران و حماس و متحدان پوتین بایستید تحریم خواهید شد!
  • اعلام آمادگی صدر اعظم آلمان برای مذاکره با پوتین