Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیداری که میان طرف‌های فلسطینی و لبنانی در اردوگاه «نهر البارد» برگزار شد، بر گزینه مقاومت تا پیروزی و آزادسازی کامل خاک فلسطین تأکید شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش فتح میزبان نشستی فلسطینی-لبنانی در اردوگاه «نهر البارد» (در شمال لبنان) بود که از جمله شرکت‌کنندگان در آن اعضای ارشد فتح، سازمان آزدیبخش فلسطین، مسؤول امور دینی کنگره مردمی لبنان و نیز عضو حزب قومی-اجتماعی سوریه در لبنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، در این دیدار بر نکات زیر تأکید شد:

اول: رد طرح موسوم به «معامله قرن»، متعلق به دولت دونالد ترامپ که  «سرقت قرن» و تأکید بر رد اسکان دائمی آوارگان. همه حق بازگشت را حقی مقدس می‌دانند و بر اخراج اشغالگر و آزادسازی کامل فلسطین برا مرکزیت قدس تأکید دارند.

دوم: تأکید بر گزینه مقاومت تا پیروزی و آزادسازی کامل زیرا نبرد با دشمن، نبردی موجودیتی است و مقاومت گزینه‌ای در تمام میدان‌های مردمی، اقتصادی، فکری، رسانه‌ای، نظامی و دیپلماتیک است.

سوم: دعوت از برادران فلسطینی برای تقویت وحدت ملی، وحدت مبارزه و وحدت صفوف میان گروه‌های مقاومت. وحدت تضمینی برای ادامه انتفاضه و مقاومت تا طرد کامل اشغالگر و آزادسازی کامل خاک فلسطین است.

چهارم: درخواست دوباره از دولت لبنان برای فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب در اردوگاه‌های فلسطینی.

پنجم: با توجه به وضعیت بحرانی کنونی در لبنان، کمیته‌های مردمی در اردوگاه‌ها و تمام گروه‌ها باید برای هماهنگی با ارتش و نیروهای امنیتی لبنان آماده باشند تا از اهالی اردوگاه‌ها برای استفاده در تحرکات مشکوک استفاده نشود.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: فلسطین لبنان مقاومت معامله قرن آزادسازی کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم

به گزارش قدس آنلاین، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که حمله پهپادی سنگینی به رژیم صهیونیستی انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف ان و در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون و ترور یکی از رزمندگان، مقاومت اسلامی در ساعت ۱:۴۰ بعد از ظهر امروز سه شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ در حمله هوایی گسترده با پهپادهای انتحاری مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر فرماندهی یگان ایگوز ۶۲۱ را در پادگان شراگا در شمال شهر اشغالی عکا هدف قرار دادند و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از رهگیری ۳ هدف هوایی در آسمان نهاریا و عکا خبر داد.

پیش از این رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاهی نظامی در یکی از شهرک‌های ساحلی در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

این منابع تاکید کردند که پهپادها دقیقاً به هدف اصابت کردند.

به دنبال این حمله دود غلیظی در شمال حیفا مشاهده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • از تصاویر تظاهرات دانشگاهی در سراسر ایالات متحده علیه اسرائیل تا حمله اسرائیل به اردوگاه پناهندگان فلسطینی
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم