Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری از اجرای طرح «۱۰۰ ثانیه با قرآن» با تفسیر قسمت دوم سوره حمد توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد خبر داد و گفت: این طرح به صورت مجازی و به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اجرا می شود.

«احسان طاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در ادامه سلسله جلسات مجازی با عنوان «صد ثانیه با قرآن» شانزدهمین روز از تفسیر قسمت دوم سوره «حمد» به همت کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان با حضور یکی از اساتید مجرب به صورت مجازی در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: ترویج فرهنگ قرآن در جامعه و جذب نوجوانان و جوانان به سمت قرآن و مسجد از اهداف برگزاری طرح «۱۰۰ ثانیه با قرآن» است.

 

وی ابراز کرد: طرح «۱۰۰ ثانیه با قرآن» به میزبانی کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

طاهری گفت: شانزدهمین روز از طرح «۱۰۰ ثانیه با قرآن» با حضور حجت الاسلام مصطفی بینا در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: این طرح از طریق لایو اینستاگرام به آدرس kanoonsalarshahidan توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان به صورت زنده پخش می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون سالار شهیدان شهرکرد کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفسیر کوتاه آیه ۸۱ سوره اسراء

دریافت 39 MB کد خبر 6063079

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • زندگی با آیه ها / تفسیر سوره لقمان
  • «زندگی با آیه ها»/ تفسیر سوره طه
  • شروع صبح با قرآن کریم؛ صفحه ۲۰۱+صوت
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • قسمت پانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها در فارس تفسیر شد
  • تفسیر کوتاه آیه ۸۱ سوره اسراء
  • ماه مهمانی خدا و تلاوت قرآن در مساجد استان همدان
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان