Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@12:00:38 GMT

جزئیات آتش سوزی در تپه‌های شهرک باغمیشه تبریز

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۹۸۵۱

جزئیات آتش سوزی در تپه‌های شهرک باغمیشه تبریز


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هنربر مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: مراتع تپه‌های میدان اطلس به طرف میدان، ولی پور که چندی پیش نیز دچار ریزش کوه شده بود، طعمه حریق شدند.

او از اطفای حریق با تلاش آتش نشانان سازمان آتش نشانی تبریز خبر داد و گفت: این آتش سوزی حدود نیم ساعت قبل اطفا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به وقوع آتش سوزی در یک انبار لاستیک در آخمقیه، گفت: این آتش سوزی نیز کاملا اطفا شده است و آتش نشانان در حال لکه گیری هستند.

او گفت: خسارت‌های این حوادث پس از ارزیابی کارشناسان اعلام می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حزب الله وام حمایتی مستاجران محمود شایان کمیسیون ماده 100 توسیلیزومب روز عرفه آتش سوزی تبریز شهرک باغمیشه حزب الله وام حمایتی مستاجران محمود شایان کمیسیون ماده 100 توسیلیزومب روز عرفه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان

مسعود سعادتی صبح سه شنبه هفتم فروردین ماه در حاشیه این بازدید به منظور ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به فرهنگیان با اهدای هدایایی به مهمانان نوروزی مستقر در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان، خوش‌آمد گفت.

وی در ادامه با بیان اینکه ۷۸ مدرسه در استان آذربایجان شرقی برای پذیرش مهمانان نوروزی فرهنگی آماده شده بود، گفت: بر همین اساس، مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان‌های تبریز و جلفا به ترتیب پرمسافرترین مراکز استان شدند.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمار اعلامی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان تا شش فروردین ماه، ۱۳۸۵ خانوار در این مراکز اسکان یافته‌اند و شهرستان تبریز و جلفا در صدر مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان آذربایجان شرقی قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پایان متذکر شد: شهرستان‌های کلیبر، سراب، خداآفرین و اهر و مرند نیز در رتبه‌های بعدی از نظر تعداد خانوار‌های اسکان یافته در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان قرار دارند و تا تاریخ ششم فروردین ماه، ۶۵۱۸ نفر (۱۰۷۰۲ نفر روز) در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شهروندان در شب قدر
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • درگذشت پدر شهید والامقام رحیم میراب اورنگ
  • آتش سوزی در بیش از یک هکتار از عرصه های منابع طبیعی راین
  • بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین در آتش سوخت
  • بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • وقوع اولین فقره آتش سوزی جنگلی در مازندران