Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان،به همراه رئیس شهرستان ابوموسی در دیدار با فرماندار این شهرستان گفت: بدون شک اجرایی شدن طرح تدوین بندر چند منظوره ابوموسی یاری رسان جامعه صیادی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،ابراهیم عالی زاده در این دیدار  با بیان اینکه فعالیت های شیلاتی به ویژه صید و صیادی نقش مهمی در رونق اقتصادی و اشتغال زایی این شهرستان دارد گفت: بدون شک رفع موانع و مشکلات جامعه صیادی شهرستان ابوموسی توسعه و رونق این شهرستان را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همواره حمایت های فرمانداری شهرستان ابوموسی از شیلات این شهرستان نقش بسزایی در ارتقای فعالیت های شیلاتی داشته است گفت: درخواست بازبینی طرح تدوین بندر چند منظوره و تامین مکان ایمن ومناسب جهت پارک قایق ها در بندرگاه یکی از خواسته های جامعه صیادی و شیلات شهرستان است.

عالی زاده تصریح کرد: با اقدامات و پیگیری های انجام شده امید است شاهد شروع فعالیت دوباره سردخانه ابوموسی و بازگشت رونق صیادی و شناور های صیادی به ابوموسی  باشیم.

گفتنی است شهرستان ابوموسی با حدود ۸۰ فروند شناور صیادی و بالغ بر ۴۰۰ نفر صیاد سهم قابل توجه ای از صید و صیادی استان را به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه صیادی شهرستان ابوموسی جامعه صیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدجعفری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب در این جلسه گفت:آزمون سراسری حلقه ارتباطی بین آموزش‌وپرورش و آموزش عالی بوده و برگزاری دقیق و بی‌عیب و نقص این آزمون مورد انتظار دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان این مرزوبوم و خانواده‌ها، برای راه‌یابی فرزندانشان به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی است، ازاین‌رو وظیفه و نقش ما در این رویداد، فراهم نمودن شرایط مطلوب برای برگزاری هر چه‌بهتر این آزمون است.   وی افزود:تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و بدون دغدغه آزمون سراسری مطابق با قوانین اعلامی سازمان سنجش اندیشیده شده و همه پیش‌بینی‌ها برای جلوگیری از تخلفات احتمالی صورت گرفته است تا این آزمون ملی بدون خدشه و شبهه برگزار شود، دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان نیز از آمادگی کامل برای ارائه خدمات، تامین امکانات رفاهی و اجرایی در روز آزمون برخوردار هستند.   آزمون سراسری در میاندوآب به میزبانی دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و مرکز آموزش عالی شهید باکری برگزار خواهد شد، امیدواریم میزبان خوبی برای داوطلبان شرکت در آزمون سراسری باشیم.

دیگر خبرها

  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • تاسیس ۱۶ موسسه فرهنگی و هنری در استان
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد
  • ◄ صادرات یک میلیون تن مواد معدنی به کشورهای حوزه خلیج فارس
  • لزوم اعلام رسمی تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی
  • صادرات بیش از ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندر چند منظوره خمیر