Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها _دبیر شورای هماهنگی بانک‌های لرستان از عملکرد ضعیف برخی از بانکهای استان در پرداخت وام ازدواج انتقاد کرد. - اخبار استانها -

بیژن مقدم بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به میزان اعتبار قرض الحسنه ازدواج در استان لرستان اظهار داشت: مجموع اعتبار قرض‌الحسنه ازدواج بانک‌های دولتی و خصوصی استان در چهار ماهه نخست امسال تاکنون هفت هزار و 258 میلیارد ریال بوده و درصد پرداختی بانک‌های استان نسبت به اعتبار مصوب 41.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 درصد است.

وی با اشاره به اعتبار مصوب هفت هزار و 43 میلیارد ریالی بانک‌های دولتی استان برای تسهیلات ازدواج افزود: از این میزان تاکنون دو هزار و 984 میلیارد ریال به زوج‌های استان پرداخت شده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های لرستان عنوان کرد: درصد پرداختی بانک‌های دولتی نسبت به اعتبار مصوب 42.4 درصد است و در حال حاضر شش هزار و 932 نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج از این بانک‌ها هستند.

وی بیان کرد: کل اعتبار قرض‌الحسنه ازدواج در بانک‌های خصوصی استان 215 میلیارد ریال است که از ابتدای امسال تاکنون 52 میلیارد ریال توسط این بانک‌ها به زوج‌های جوان پرداخت شده است.

مقدم بیرانوند گفت: درصد پرداختی بانک‌های خصوصی نسبت به اعتبار مصوب 24.4 درصد است و در حال حاضر210 نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج از این بانک‌ها هستند.

بانک‌های لرستان حدود 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردند بانک‌های استان لرستان حق گرفتن معوقات وام‌های ازدواج و قرض الحسنه را ندارند مطالبات بانک‌های لرستان به 14 هزار میلیارد ریال رسید

وی با بیان اینکه طی چهار ماهه اول امسال یک بانک دولتی بیشترین تسهیلات ازدواج را پرداخت کرده است تصریح کرد: کل اعتبار تخصیص یافته قرض الحسنه به این بانک هزار و 427 میلیارد ریال بوده که از این میزان 954 میلیارد ریال پرداخت و میزان درصد پرداختی نسبت به اعتبار مصوب در بانک ملی 66.9 درصد و همچنین هزار و 25 نفر دیگر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج از این بانک هستند و این در حالی است که 31 درصد مجموع پرداختی کلیه بانکهای دولتی مربوط به این بانک دولتی است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های لرستان ضمن انتقاد به عملکرد برخی بانک‌های استان جهت پرداخت نکردن تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج گفت: متاسفانه برخی بانک‌ها کمترین میزان پرداختی تسهیلات ازدواج را داشته اند که انتظار می رود نسبت به اعطای وام ازدواج به متقاضیان همکاری بیشتری داشته باشند.

محمود ثمینی معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در آخرین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بانک ها را موظف کرده ایم تسهیلات ازدواج که جز اعتبارات گلوبال بانک های مرکزی هر بانکی است با تلاش و پیگری مستمر سهم مردم را از این اعتبارات دریافت کنند.

وی افزود: باتوجه به گزارش های موجود، متاسفانه چند بانک استان در پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان کم کاری کرده اند بر همین اساس پیگیر موضوع هستیم که علت این تعلل برخی بانک ها چه بوده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان عنوان کرد: بانک هایی که در پرداخت تسهیلات ازدواج کم کاری کرده اند در اسرع وقت باید چنانچه مشکل اعتباری دارند این اعتبارات را جذب کنند.

انتهای پیام/645/ ع

R41450/P/S6,72/CT1 بیشتر بخوانید... ۷ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در گیلان پرداخت شد سمنان| بانک‌ها نظارت جدی بر اعطای تسهیلات رونق تولید داشته باشند ۳۲ طرح "جهش تولید" با ۹۳۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان بوشهر اجرایی می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۷ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در گیلان پرداخت شد سمنان| بانک‌ها نظارت جدی بر اعطای تسهیلات رونق تولید داشته باشند ۳۲ طرح "جهش تولید" با ۹۳۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان بوشهر اجرایی می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۲ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۳ گزارش ویدئویی | چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند؟ ۴ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۵ کل اراضی قله دماوند به نام دولت سنددار شد / یک سانتی متر از اراضی این منطقه وقف نیست ۶ وعده رئیس‌جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد/ تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم ۷ پرداخت ۸۲ درصد از مطالبات چایکاران/ تولید چای خشک امسال ۱۵ درصد افزایش یافت ۸ قطب صنعتی ایران محروم از صنایع تبدیلی کشاورزی/ وقتی محصولات کشاورزی استان مرکزی دور‌ریز می‌شود+ فیلم مهمترین اخبار استانها وعده رئیس‌جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد/ تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم کل اراضی قله دماوند به نام دولت سنددار شد / یک سانتی متر از اراضی این منطقه وقف نیست عمل قلب باز کودک ۲۶ روزه در مشهد با موفقیت انجام شد ‌مصلحی در گفت‌وگو با تسنیم: توطئه‌های دشمن هیچ‌گاه به نتیجه نمی‌رسد / «امنیت پایدار» در کشور برقرار است مهمترین اخبار تسنیم دومین روز رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین گزارش| چرا آمار کرونا در کشور افزایش یافت؟/ از دوراهی سلامت و معیشت تا کلاف سردرگم ماسک و طرح ترافیک عدنان منصور: پاسخ حزب‌الله قطعی است/ دوران بزن‌دررو برای اسرائیل پایان یافته است روحانی: چارچوب اقتصاد کشور به خوبی اداره شده است/وفور وجود دارد آداب و اعمال شب و روز عرفه درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان تسهیلات نسبت به اعتبار مصوب قرض الحسنه ازدواج بانک های لرستان تسهیلات ازدواج میلیارد ریال درصد پرداختی برخی بانک ها پرداخت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغل در استان طی سال گذشته با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نورایی امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام و اظهار کرد: خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷,۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع مختلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد، در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم.

کد خبر 747354

دیگر خبرها

  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣