Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کیکاووس سعیدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره اختلاف در بین اعضای کمیسیون ورزشکاران افزود: با بررسی انجام شده اختلافی بین اعضای کمیسیون دیده نشده و در واقع اختلاف ریشه‌داری بین آنان وجود ندارد. بلکه برخی رفتارها و صحبت‌ها ناشی از رفتارهای احساسی است.

وی ادامه داد: سوءتفاهم‌هایی بین ۲ نفر از اعضای کمیسیون بود که آنها را مطرح کردند  و بر اساس مستندات هم پاسخ داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: با برگزاری انتخابات داخلی کمیسیون ورزشکاران که قانونی هم برگزار شد، امیدوارم از پس همگرایی و هم‌افزایی بیشتری را بین اعضا شاهد باشیم.

سعیدی افزود: این کمیسیون مهم است و از این منظر می‌تواند با کمیته بین‌المللی المپیک ارتباطات خود را توسعه دهد و از طرفی با حفظ انسجام در داخل کشور، کارکرد خود را حفظ کند. کمیته ملی المپیک هم مانند گذشته حمایت حداکثری را خواهد داشت.

روز گذشته انتخابات کمیسیون ورزشکاران برگزار شد و «هادی ساعی» و «مجتبی عابدینی» به عنوان رییس و نایب رییس انتخاب شدند.

سخنگوی کمیته ملی المپیک همچنین درباره آیین‌نامه و انتخاب ۲ عضو جدید توسط رییس کمیته ملی المپیک گفت: کمیته‌های ملی المپیک هر کشوری می‌توانند افرادی را برای تقویت به کمیسیون ورزشکاران اضافه کنند و این تعداد هم محدود به ۲ نفر نیست و فقط باید کمتر از تعداد ورزشکارانی باشند که برای حضور در کمیسیون رای آوردند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک اضافه کرد: به همین منظور «سیدرضا صالحی‌امیری» ۲ نفر از قهرمانان را به جمع کمیسیون اضافه کرد  که یک نفر از بانوان بود.

وی همچنین درباره واریز مرحله دیگری از اعتبارات به فدراسیون‌ها گفت: رییس کمیته ملی المپیک در حال پیگیری این موضوع است  و به محض تخصیص از خزانه به حساب فدراسیون‌ها واریز می‌شود.

برچسب‌ها کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری مجتبی عابدینی کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک کیکاووس سعیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری مجتبی عابدینی کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک کیکاووس سعیدی کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری مجتبی عابدینی کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک کیکاووس سعیدی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: ۴ ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجد سلیمان رخ می‌دهد و منجر به قتل یک خانم می‌شود و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده تشدید کرد.

او می‌گوید: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر اصلاح ذات البین فی ما بین اعضای خانواده، با دستور مزرعه و همچنین همکاری آباد دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده جهت حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع، که بلافاصله اعضای این شعبه با دعوت و برگزاری جلسات متعددی بین اعضای خانواده، جهت ایجاد صلح و سازش بین آنان تلاش‌های فراوانی کردند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: خوشبختانه تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از ۴ ماه اولیاء دم با رضایت ثبتی و بدون هیچگونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند و بین اعضای خانواده برادری، صمیمت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط را با صلح و سازش مختومه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • جراحی عجیب پیوند عضو برای اولین بار در کشور
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش