Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حیدر عباس زاده درباره مبارزه بی‌امان با دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ها، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی استان، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه‌ها و خودروها تیراندازی می‌کنند، با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی و دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی با کار اطلاعاتی و تلاش مستمر در سطح استان در یک ماه گذشته (تیر ۹۹) با هماهنگی قضائی طی چندین عملیات پی‌درپی ۲۷۳ نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۸۲ قبضه سلاح جنگی، ۳۸۶ قبضه سلاح شکاری در جمع ۴۶۸ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۵ هزار و ۶۷۵ عدد انواع فشنگ کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شدند.

وی تصریح کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر برخورد بی‌امان با دارندگان سلاح و مهمات به مخصوص فضای مجازی، پرسنل انتظامی استان خوزستان، با کار اطلاعاتی پنج باند قاچاق سلاح و مهمات را در یک ماه گذشته منهدم کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، گفت: پلیس با عاملان خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی خواهد داشت و در این امر مصمم است تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

کد خبر 4985971

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی خوزستان قاچاق سلاح طرح ارتقا امنیت اجتماعی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی عید سعید قربان دارندگان سلاح سلاح غیرمجاز سلاح و مهمات قبضه سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سردار"یحیی الهی با اعلام این خبر گفت : در پی وقوع سرقت از منزل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی که پس از هماهنگی مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی هر ۳ سارق را دستگیر کردند.

سردار الهی، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896587

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت