Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مرکز آمار ایران متوسط قیمت نهاده‌های ساختمانی منتخب در شهر تهران را در فصل بهار سال 1399 اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا از مرکز آمار ایران، در بین نهاده‌های ساختمانی منتخب، متوسط قیمت هر عدد "قوطی زیرکلید" به 9658 ریال رسید که با 0،2 درصد کاهش، نسبت به فصل قبل تنها قلم کاهشی در بین تمامی اقلام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در فصل بهار سال 1399 متوسط قیمت هر متر" سیم برق 1×1 میلیمتر " به 18579 ریال رسید که با 59،8 درصد افزایش نسبت به فصل قبل بیشترین افزایش را در بین نهاده‌های ساختمانی منتخب داشته است. در همین فصل، متوسط قیمت هر عدد " سرپیچ معمولی " به 39632 ریال بوده است که با 40.8 درصد افزایش رتبه بعدی بیشترین افزایش را داشته است. متوسط قیمت یک دستگاه "آسانسور"نیز به 1364973789 ریال رسید که با 39.8 درصد افزایش نسبت به فصل قبل رتبه سوم افزایش در متوسط قیمت را داشته است.
در بین نهاده‌های ساختمانی منتخب، متوسط قیمت هر کیسه 50 کیلویی"سیمان پرتلند پاکتی" به 146350 ریال رسید که با 1،7 درصد کمترین افزایش، نسبت به فصل قبل را داشته است. در همین فصل متوسط قیمت هر کیلوگرم "صفحه ستون" 101650 ریال بوده است که با 4.0 درصد افزایش در رتبه بعدی کمترین افزایش متوسط قیمت قرار گرفته است.
متوسط قیمت هر رول ده متری"ایزوگام" نیز برابر1834000 ریال بوده است که با 4،9 درصد افزایش، رتبه سوم کمترین درصد افزایش را داشته است.
تغییرات نسبت به فصل مشابه سال قبل:
در فصل بهار سال 1399 متوسط قیمت یک دستگاه "آسانسور" به 1364973789 ریال رسید که با 81،8 درصد افزایش نسبت به فصل مشابه سال قبل بیشترین افزایش را در بین نهاده‌های ساختمانی منتخب داشته است. در همین فصل متوسط قیمت هر دستگاه "آبگرمکن دیواری" 12173684 ریال بوده است که با 71.0 درصد افزایش رتبه بعدی بیشترین افزایش را داشته است. متوسط قیمت هر کیلوگرم "صفحه ستون"نیز به 101650 ریال رسید که با 63.2 درصد افزایش نسبت به فصل مشابه سال قبل رتبه سوم بیشترین افزایش در متوسط قیمت را داشته است.
در بین نهاده‌های ساختمانی منتخب، متوسط قیمت هر متر "سیم برق 1،5×1 میلیمتر" به 16163 ریال رسید که با 45.7 درصد کاهش، نسبت به فصل مشابه سال قبل بیشترین کاهش قیمت را داشته است. در همین فصل متوسط قیمت (دستمزدماهیانه) هر 8 ساعت کار در 26 روز کاری "مهندس عمران" به 59871250 ریال رسید که با 44.7درصد کاهش در رتبه بعدی بیشترین کاهش متوسط قیمت قرار گرفته است.
متوسط قیمت هر متر "سیم برق 1×1 میلیمتر" نیز برابر 18579 ریال بوده است که با 21،6 درصد کاهش، رتبه سوم بیشترین درصد کاهش را داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: متوسط نهاده نسبت به فصل مشابه سال قبل درصد افزایش نسبت به فصل ریال بوده بیشترین افزایش نسبت به فصل قبل ریال رسید متوسط قیمت همین فصل رتبه بعدی درصد کاهش رتبه سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت

محمدی فلاح گفت: در طرح پرستاری خانواده محور به هر نفر ۲۱میلیون ریال پرداخت می شود .

وی گفت : تعداد مستمری بگیران زیر پوشش بهزیستی البرز از ۱۹ هزار نفر در سال ۱۴۰۱ به ۲۵ هزار و ۲۱۵ نفر در آغاز سال جاری افزایش یافتند.

محمدی فلاح بیان کرد: میزان مستمری مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۳ به نسبت سال گذشته ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت و این افزایش با مستمری فروردین ماه پرداخت می شود .

مدیرکل بهزیستی استان البرز یاد آورشد: امسال نیز اعتبارات خرید تجهیزات توانبخشی شامل انواع ویلچر سمعک واکر توالت فرنگی عصا ساعت نابینایان حدود ۱۰۰ درصدرشد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می دهد.

محمدی فلاح اظهار کرد: برای اولین بار ۲۰ ویلچرکربنی فوق سبک با صرف ۱۱ میلیارد ریال برای افراد با معلولیت جسمی، حرکتی و ضایعه نخاعی تولید شرکت های دانش بنیان در استان البرز تامین شده است.

 

 

    باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بازگشت بسیاری از واحد‌های کوچک و متوسط دام و طیور به چرخه تولید کشور
  • سیل برای دوبی گران‌تمام‌ شد/آخرین قیمت منات،رینگیت،لاری،دینار و ریال را ببینید
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • جوجه یک روزه چرا گران شد؟
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • رقم باورنکردنی کرایه‌خانه در تهران ۱۳۳۷ (+عکس)
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • افزایش کرایه‌ مترو، اتوبوس و تاکسی‌
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران