Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@00:23:56 GMT

سرمربی سابق معروف روی نیمکت تیم ملی ایران؟

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۰۷۸۴

سرمربی سابق معروف روی نیمکت تیم ملی ایران؟

سرمربی سابق تیم ملی روسیه پیشنهاد فدراسیون والیبال ایران برای قبول سرمربیگری تیم ملی را تایید کرد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که چند ماهی از قطع همکاری فدراسیون والیبال ایران و ایگور کولاکوویچ می گذرد، هنوز تکلیف سرمربی جدید تیم ملی مشخص نشده است. فدراسیون با توجه به لغو بازی های ملی در سال 2020 عجله ای برای انتخاب سرمربی ندارد، اما مذاکرات خود را با برخی از مربیان مطرح جهان آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر فدراسیون والیبال هم در گفت و گوی اخیر خود مذاکرات با مربیانی همچون رزنده و آلکنو، سرمربیان سابق تیم های برزیل و روسیه را تایید کرده است. با این حال به نظر می رسد مذاکرات فدراسیون با ولادیمیر آلکنو خیلی جدی تر پیش می رود.

بیشتر بخوانید:

گزینه نزدیک به نیمکت تیم ملی والیبال ایران

سایت رسمی لیگ والیبال روسیه در گزارشی به این موضوع پرداخته و نقل قولی هم از این مربی مطرح والیبال روسیه آورده است. آلکنو که در مقام بازیکن و سرمربی افتخارات زیادی با تیم ملی روسیه کسب کرده، هم اکنون سرمربی تیم زنیت کازان در لیگ والیبال این کشور به حساب می آید.

در بخشی از این گزارش به این موضوع اشاره که آلکنو با پیشنهاد جدی از سوی فدراسیون والیبال ایران مواجه شده و می تواند هدایت تیم ملی ایران را برعهده بگیرد.

سرمربی فعلی تیم زنیت کازان در این باره می گوید: بله، من با فدراسیون ایران در تماس بودم و با هم صحبت کردیم. من آرزوهای بزرگی برای آن ها دارم، اما فعلا گفتم نه و باید بیشتر فکر کنم. من در زنیت کازان کار می کنم و نمی توانم با توجه به قرارداد فعلی ام به پیشنهاد دیگری فکر کنم.

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران هم در سال 2015 در زنیت کازان حضور داشت و چند ماهی با آلکنو به طور مستقیم کار کرده است. حالا باید دید فدراسیون می تواند این مربی بزرگ را راضی به حضور در ایران کند یا خیر.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین تیم ملی والیبال ایران والیبال سعید معروف فدراسیون والیبال والیبال ایران زنیت کازان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال عصر جمعه میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود و اگر بتواند بازی را به سود خودش تمام کند صدرنشینی را حفظ خواهد کرد.

آبی‌پوشان در حالی مقابل شاگردان سعید دقیقی صف‌آرایی خواهند کرد که جواد نکونام به واسطه کارت زرد بازی قبلی، از نشستن روی نیمکت استقلال محروم است، اما شرایط محرومیت او به شکلی نیست که اجازه گفتگو با شاگردانش را نداشته باشد.

طبق قوانین فیفا، وقتی یک مربی محروم می‌شود اجازه صحبت با تیمش از روی سکو‌ها را ندارد و ناظر بازی چک می‌کند که هیچ‌کدام از اعضای نیمکت هنگام برگزاری مسابقه با تلفن همراه صحبت نکنند. از طرف دیگر، در صورتی که یک مربی هنگام برگزاری جام جهانی با محرومیت مواجه شود، قبل از شروع مسابقه و هنگام استراحت بین دو نیمه نیز اجازه حضور داخل رختکن را ندارد؛ اما این قانون در مورد رقابت‌های یگ برتر ایران اجرا نمی‌شود و بر اساس قواعد سازمان لیگ، مربیان محروم صرفا از نشستن روی نیمکت محروم هستند و فضای رختکن را از دست نمی‌دهند؛ بنابراین جواد نکونام فردا نه‌تن‌ها می‌تواند قبل از شروع مسابقه داخل رختکن حاضر شود و نکات پایانی را به شاگردانش یادآور شود، بلکه بین دو نیمه نیز اجازه دارد در جمع استقلالی‌ها حضور یافته و شرایط تاکتیکی و تغییرات لازم برای نیمه دوم را تشریح نماید. در هفته گذشته اوسمار ویرا هم دقیقا با استفاده از همین شرایط توانست داخل رختکن پرسپولیس برود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • پدر فوتبالی سردار آزمون در یک‌قدمی نیمکت تراکتور
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!